היום: הפופ אפ של טאיזו חוזר לכיכר גבעון. יש קוג'י בורגר

חוזר אל הרחוב. יובל בן־נריה (צילום: אחיעד דנציגר)
חוזר אל הרחוב. יובל בן־נריה (צילום: אחיעד דנציגר)

סניף המשלוחים של קפה טאיזו עזב את מסעדת האם והתמקם בחלל בכיכר גבעון, וממש בעוד שעות ספורות (שישי, החל מ-12:00) הוא יפתח בפופ-אפ מיוחד שם יוגש קוג'י בורגר (המבורגר מבשר מפורק, סוג של שווארמה יפנית). ומה עם תוכניות לעתיד? יש ויש

20 בינואר 2023

מי שעוקב בוולט אחר קפה טאיזו (איזה אטריות תאילנדיות הצטרפו לשם, יא ווארדי) ודאי יודע שהם הזיזו לא מזמן את מקום משכנם ממגדל לוינשטיין (שם פועלת מסעדת האם), אל סניף משלוחים ייעודי השוכן בכיכר גבעון. היום (שישי, 20.1, החל מ-12:00), צפוי לקום שם פופ-אפ שכולו קוג'י בורגר ואנחנו נרגשים בהחלט.

נתראה גם בשישי הקרוב החל מ-12:00!

Posted by CAFE TAIZU on Wednesday, January 18, 2023

מדובר בשילוב יפני מופלא בין שווארמה להמבורגר – בשר בקר שמפורק לאחר שנצלה באיטיות רבה על עמוד מסתובב (ממש כמו שווארמה), ומוגש בתוך לחמניית חלב רכה ועננית משוחה באיולי יפני ומוגשת עם חסה, עגבניה ומלפפון כבוש. לכל היופי הזה אפשר להוסיף גבינה ורצוי להוסיף גם צ'יפס, בירה או גם וגם (53 ש"ח להמבורגר בלבד, 72 ש"ח עם צ'יפס ושתיה).

כן, זה בהחלט נראה כמו שווארמה בתוך המבורגר. קוג'י בורגר (מתוך האינסטגרם של קפה טאיזו)
כן, זה בהחלט נראה כמו שווארמה בתוך המבורגר. קוג'י בורגר (מתוך האינסטגרם של קפה טאיזו)

בימים שבשגרה, כאמור, הסניף של קפה טאיזו בכיכר גבעון משמש בתור תחנת מפגש של המטבח המצוין שלהם עם שליחי הוולט. אבל בעתיד הלא רחוק, כך נמסר לנו, צפויים להצטרף למקום גם מקומות ישיבה ושולחנות ולהפוך למותג עצמאי בשם "טאיזו טאון" שיצטרף למתחם השוקק של כיכר גבעון.

עד אז תוכלו להגיע למקום ממש היום בצהריים וליהנות מהקוג'י בורגר (וממנו בלבד). הפופ-אפ היה צפוי להיות חד פעמי, אבל מהיכרותנו עם הנפשות הפועלות ואחרי ההצלחה לפני שבועיים, יש לנו תחושה שנראה אותו שוב. זה לא אומר שלא כדאי לכם למהר להגיע לשם כבר ב-12:00 ולתפוס מקום טוב בתור.

קפה טאיזו, כיכר גבעון, שישי (20.1) מ-12:00 ועד שנגמר