הקמפיין של ציפי ברנד לראשות העיר: "חולדאי, שחרר את תל אביב"

פתיחת קמפיין מוקדמת ושאפתנית. ציפי ברנד (צילום מסך)
פתיחת קמפיין מוקדמת ושאפתנית. ציפי ברנד (צילום מסך)

יותר משנה לפני הבחירות המקומיות, פותחת סגנית ראש העיר המודחת את הקמפיין שלה לראשות העיר בסדרה של סרטונים אגרסיביים נגד ראש העיר רון חולדאי: "מאז שניסה את מזלו בכנסת ישראל, הוא לא באמת חזר לעיר. את התוצאה כולנו מרגישים: העיר תקועה!"

21 בספטמבר 2022

הבחירות לראשות עיריית תל אביב-יפו יתקיימו רק בעוד כשנה וחודש, אבל קמפיין ראשון בדרך הארוכה כבר יוצא היום לדרך: סגנית ראש העיר המודחת, ציפי ברנד, שפוטרה מתפקידה בשבוע שעבר בישיבת מועצה סוערת והכריזה שתתמודד מול רון חולדאי, פותחת את ההסתערות שלה על הלשכה שבקומה ה-12 בסדרת סרטונים אגרסיביים שבהם היא מתמקדת במתקפה חזיתית על חולדאי. הראשון שבהם עולה היום לרשתות והנה הוא לפניכם:

"מאז שחולדאי ניסה את מזלו בכנסת ישראל, הוא לא באמת חזר לעיר", אומרת הקריינית בסרטון, "את התוצאה כולנו מרגישים: העיר תקועה! חולדאי עשה הרבה למען תל אביב יפו, אבל אחרי 25 שנה חולדאי סיים את תפקידו. חולדאי חייב לשחרר, ולתת לעיר לצאת לדרך חדשה". הסרטון מתמקד בהכרזתו של חולדאי בחדשות 12, בריאיון לדנה ויס עם החלטתו לרוץ לכנסת ב-2020, לפיה "אני כבר השלמתי עם העובדה שאת הפרק הזה סיימתי בחיי". לטענת ברנד, חולדאי אכן סיים עם הפרק הזה בחייו ולא באמת חזר לתפקוד מלא עם שובו לבניין העירייה אחרי הכישלון בזירה הארצית.

ישחרר את העיר? רון חולדאי (צילום: ג'ק גואז\AFP\גטי אימג'ס)
ישחרר את העיר? רון חולדאי (צילום: ג'ק גואז\AFP\גטי אימג'ס)

ברנד, בפתיחה מוקדמת ושאפתנית של קמפיין הבחירות שלה, מתכוונת לשחרר בתקופה הקרובה סדרה של סרטוני מחאה נגד מה שהיא מכנה "הליגיון של רון", אנשי חולדאי בעירייה, אותם היא מאשימה בסיכול פוליטי ובניסיונות להשתיקה. מקורבו של ראש העיר ויו"ר מועצת העיר, ליאור שפירא, אף תועד כשאמר לה "בתור סגנית ראש עיר את לא יכולה לעשות מה שאת רוצה בכלל. בלי אישור שלנו מראש את לא יכולה לעשות כלום. אם אתחושבת שלנשום את צריכה אישור? – אז כן". הבחירות לראשות העיר ולמועצת העירייה צפויות להתקיים ב-31.10.2023, ועד כה הכריזו על מועמדותם ברנד עצמה ואיש העסקים עמוס שפירא.