הכי טובים

אל תחמיצו: קינוחי הלימון הטובים בתל אביב

אמרה ידועה קובעת שכשהשחיים נותנים לך לימונים, פשוט תאפה מהם פאי או טארט. איפה תמצאו את קינוחי הלימון השווים ביותר בעיר? 

פאי לימון מגזינו (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של המסעדה)
פאי לימון מגזינו (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של המסעדה)
22 באוקטובר 2019

פאי לימון ופיסטוק | מגזינו

אי אפשר שלא לפתוח את הרשימה בפאי האלמותי של השף קונדיטור ברק כהן. הפאי שכבר גרף המוני מעריצים ומככב בכל חשבון אינסטוש של חובבי המתוקים בעיר מורכב מבסיס בצק פיסטוק בשילוב שבבי וופל, מלית קרם לימון קטיפתית וציפוי מופתי ואוורירי של מרנג חרוך. המרקמים מענגים, הטעם מושלם והפרזנטציה נהדרת (42 ש"ח).
מגזינו

פינק לימונייד, אריא (צילום: מושיקו אברהם)
פינק לימונייד, אריא (צילום: מושיקו אברהם)

פינק לימונייד | אריא

באריא עושים טוויסט לפאי הקלאסי ומגישים קינוח לימון צבעוני ומסקרן. הפינק לימונייד מורכב מקרם עשיר של לימון ומסקרפונה בחמיצות מדוייקת, קרמבל פריך של אוכמניות ושוקולד רובי בניחוח פירותי ומרנג מתובל בסומק המוסיף חמיצות מסקרנת. שילוב טעמים נועז ונבון וביצוע ראוי הופכים את המנה לחגיגה אמיתית (46 ש"ח).
אריא 

פאי לימון נורדיניו (צילום: יחצ)
פאי לימון נורדיניו (צילום: יחצ)

פאי לימון ופטל | נורדיניו

במעדנייה החדשה של עינב אזגורי הפאי מוגש בקופסת טייק אווי ככה שאפשר לנשנש אותו בדרך מפה לשם ולהתענג על עוגה קלאסית, המורכבת מדקואז' פיסטוק אלגנטי, קרם לימון, קולי פטל ומרנג חרוך. קינוח נפלא באריזה אלגנטית שתענוג גם להביא במתנה (26 ש"ח).
נורדיניו 

פאי לימון ושוקולד לבן, מילק בייקרי (צילום: וזאני)
פאי לימון ושוקולד לבן, מילק בייקרי (צילום: וזאני)

פאי לימון עם שוקולד לבן | מילק בייקרי

בקונדיטוריית הבוטיק מילק שבשוק הפשפשים תמצאו פאי לימון מטריף לכל הדעות. הבסיס מורכב מביסקוויט של תה שחור שהוא הקיק האמיתי משום שהוא מעניק לעוגה כולה ניחוח ייחודי ומעמיק את הטעמים. מעליו קרם לימון לפי הספר, דיסקית שוקולד לבן וקוקוס ונגיעות קרם מסקרפונה. למרות שהמרנג המסורתי נעדר במקרה זה, שאר המרכיבים לגמרי עושים את העבודה ויוצרים קינוח חלומי בהחלט (30 שקל למנה אישית, 120 ש"ח לעוגה שלמה).
מילק בייקרי 

פאי לימון טבעוני | משק ברזילי

במשק ברזילי מוגש פאי לימון טבעוני למהדרין, העשוי מבסיס קמח מלא עם חמאת קקאו, קרם לימון מפירות אורגניים ומרנג טבעוני אקווה פאבה – שזה, למעשה, מרנג המבוסס על מי חומוס המשווים לו מרקם מוצלח ועשיר לא פחות מאחיו העשוי ביצים. מומלץ גם לאוכלי כל (42 ש"ח).
משק ברזילי