הסרטים הכי טובים שמגיעים הקיץ לקולנוע

מותחן בהשראת תחקיר "עובדה", מארוול חדש וקומדיה של ספייק לי על הקו קלוקס קלאן (רגע, מה?) – 5 הסרטים הכי טובים שאסור לכם לפספס הקיץ

"שחור על לבן"
"שחור על לבן"
20 ביוני 2018

אנטמן והצרעה

הסרט ה־20 ביקום של מארוול מתרחש בין "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ו"הנוקמים: מלחמת האינסוף". איש הנמלה (פול ראד) תקוע בבית ומשתדל להיות אבא טוב לבתו עד שהוא נקרא לשוב לפעולה לצדה של הצרעה (אוונג'לין לילי). מישל פייפר מגלמת את הצרעה המקורית, ואמה של הצרעה הנוכחית, ופייטון ריד שב לכיסא הבמאי.

← 5.7

אנתרקס

דרמת מתח בהשראת מקרה אמיתי (שנחשף בתוכנית "עובדה") של חיילים שהתנדבו לקחת חלק בניסוי רפואי במטרה למצוא חיסון נגד אנתרקס, ושבע שנים אחרי כן גילו שלחיסון יש תופעות לוואי קטלניות. שי שרף ביים סרט בסגנון פאונד פוטג', שעוקב אחר קבוצת חברים שיוצאים לחשוף את האמת במטרה להציל את חייהם ונתקלים בחומה של שתיקה.

← 12.7

עוד כתבות מעניינות:
קווין ספייסי חוזר בסרט שהורג את האירוניה
הסרט "הפמיניסטי" שהפך למופע מיזוגיני
הסדרות הכי טובות שמגיעות הקיץ

← לרשימת אירועי הקיץ המלאה של Nespresso

מאמא מיה 2

עשר שנים אחרי ההצלחה הקופתית המטורפת של המחזמר התוסס על פי שירי אבבא, אנחנו מקבלים סרט המשך שחוזר לעבר ומספר איך דונה הצעירה הגיעה לאי היווני. לצוות השחקנים המקורי מצטרפות לילי ג'יימס כמריל סטריפ הצעירה וגם שֶר בתפקיד הסבתא. "ווטרלו", "פרננדו", "יש לי חלום" ושירים נוספים ודאי יזכו גם כאן לביצועים בינוניים.

← 19.7

כריסטופר רובין

יואן מקגרגור הוא כריסטופר רובין הבוגר, איש משפחה טרוד בעבודה, שאיבד את יכולתו לדמיין, עד שפו הדוב חוזר לחייו (הפעם באנימציית מחשב) ומבקש שיעזור לו למצוא את חבריו הצמריריים מיער ת"ק הפרסאות – חזרזיר, איה טיגר וכל השאר. מארק פורסטר ("למצוא את ארץ לעולם לא") ביים הפקה של דיסני.

← 2.8

שחור על לבן

סיפורו האמיתי של שוטר שחור שחדר לשורות הקו קלוקס קלאן בקולורדו של שנות ה־70 של המאה שעברה הפך בידיו של ספייק לי לקומדיה שזכתה בפרס הגדול של חבר השופטים בפסטיבל קאן. לצד ג'ון דיוויד וושינגטון (בנו של דנזל) מככבים אדם דרייבר כשוטר וטופר גרייס כמנהיג הקו קלוקס קלאן דיוויד דיוק.

← 9.8

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד