סאמרטיים סטורי: הפריטים שישאירו אתכם צוננים בקיץ

גם אם אתם לא יכולים לסבול אותו, הקיץ כאן. אספנו בשבילכם את הפריטים שישאירו אתכם צוננים בעונה הלוהטת ויסיחו את דעתכם מהלחות

פריטי הקיץ שיקררו אתכם
פריטי הקיץ שיקררו אתכם

בקבוק

הבקבוק הקר של Nespresso. צילום: יח"צ
הבקבוק הקר של Nespresso. צילום: יח"צ

אם עוד לא נפרדתם מהאמריקנו החם שלכם, אנחנו חוששים שהגיע הזמן. עונת הקפה הקר והאייס קפה רשמית כאן, ובדיוק בזמן לקולקציית האביזרים המשלימים (והמושלמים) של נספרסו. בקבוק ה־Nomad של מותג הקפסולות עוצב עם דפנות כפולות ששומרות על קרירות המשקה לאורך זמן ומגיע עם מכסה, קשית מובנית וקשית נוספת להחלפה בעת הצורך. הבקבוק הזה ייראה טוב בכל מקום – החל מהשולחן במשרד ועד חדר הכושר. למקרה שתהיתם, כן, הוא מתאים למדיח כלים.

79 ש"ח, ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר Nespresso

קייס לאוזניות

סדרו את האוזניות שלכם! קייס מ-SOHO
סדרו את האוזניות שלכם! קייס מ-SOHO

תם הולכים ברחוב, חם, המכוניות מסביב צופרות בקולי קולות וכל מה שאתם רוצים זה להתנתק מהעולם עם שיר מצנן באוזניים. מוכר לכם? אם גם אצלכם האוזניות מסובכות בפלונטר דביק בתחתית התיק עם המסטיקים שנמסו, כדאי שתתארגנו על קייס לאוזניות. קופסת הבד הקטנה והמעוצבת הזו מסוהו היא כל מה שאתם צריכים (אחרי ניקיון דחוף לתיק שלכם, ממתי המסטיקים האלה שם?).

>>לרשימת אירועי הקיץ המלאה של Nespresso

28 ש"ח, SOHO

מזרן מתנפח

אם כבר מזרן, שיהיה אננס מ-Story
אם כבר מזרן, שיהיה אננס מ-Story

בין שיש לכם חברים עם בריכה או מינוי בגורדון או שאולי באופק מסתמנת לה מסיבת רווקות – מזרן ים הוא פריט חובה (וכן, גם בים). בסטורי תוכלו להשיג את מתנפחי הים הכי סטייל – ההמלצה שלנו היא המזרן בצורת אננס, הכי נוח לשיזוף ומאוד פוטוגני על המים.

215 ש"ח, Story 

סנדלים

סנדלים כמו ביוון – GreekSandlesOfficial
סנדלים כמו ביוון – GreekSandlesOfficial

גם אם נבצר מכם להגיע הקיץ לחופשת הבטן־גב הכל כך נחוצה שבאמת מגיע לכם, אתם יכולים להרגיש קצת ביוון עם הסנדלים ההורסים האלה מהאתר Greek Sandals. תצטיידו בהם בפעם הבאה שחברים שלכם זורקים את המילה "יאסו" לאוויר תוך שהם מברברים על החופשה המושלמת שהייתה להם.

360 ש"ח, GreekSandlesOfficial 

קרם גוף מצנן

קרם מצנן של Sabon
קרם מצנן של Sabon

קליל, נספג במהירות, מריח טוב ובעיקר מבטל ברגע את התחושה המיוזעת והמציקה שמלווה אותנו בחודשי הקיץ התל אביבי. קרם הגוף המצנן הזה מבוסס על תמצית שזיף הקקאדו, שמתברר שמשמש כנוגד חמצון – נפלא, תודה רבה.

52 ש"ח, Sabon 

כובע

סנאי קיץ ב-Jiffa
סנאי קיץ ב-Jiffa

גם אם אתם מנסים להימנע מהחום ומבלים את מיטב זמנכם מתחת למזגן, השמש כאן והיא לא הולכת לשום מקום. אם כבר אתם חכמים בשמש תעשו את זה בסטייל. סדרת הכובעים המקסימה של האחים גורין תצל לכם על הראש ותציל לכם את הלוק.

145 ש"ח, Jiffa 

פאוץ'

הפאוץ' שלכם לקיץ. WeMustShop
הפאוץ' שלכם לקיץ. WeMustShop

יש לכם עוד כמה חודשים טובים עד שטרנד הפאוצ'ים יפנה את מקומו לדבר הבא. בינינו, זה כיף – מינימום מגע מכביד על הגוף, מקסימום יעילות בלגשת לארנק כדי לקנות משהו קר לשתות. הפאוץ' היפני הזה מגניב ועשוי מרשת, לקחנו.

350 ש"ח, WeMustShop