"שובר שורות" הסרט יגיע לנטפליקס באוקטובר: כל הפרטים

הסיקוול לסדרה המצליחה, שייקרא "El Camino: A Breaking Bad Movie", יתמקד בדמותו של ג'סי פינקמן

מתוך "אל קמינו: שובר שורות – הסרט"
מתוך "אל קמינו: שובר שורות – הסרט"
24 בספטמבר 2019

הסנסציה הטלוויזיונית "שובר שורות" מסרבת לגווע, והפרידה מהיקום המייאש של היוצר וינס גיליגאן נדחית עוד ועוד. נטפליקס הודיעה כי סרט הסיקוול של הסדרה יגיע למסך כבר ב־11 באוקטובר, ויש לו אפילו שם: "El Camino: A Breaking Bad Movie". הסרט יתמקד בדמותו של ג'סי פינקמן (ארון פול). "זה פרק של 'שובר שורות' שלא הבנתי שרציתי", אמר השחקן. "עכשיו כשיש אותו אני כל כך שמח עליו".

נטפליקס הסכימה לארח אצלה את הפרימיירה של הסרט, עוד לפני שהוא מגיע ל־AMC ששידרה את הסדרה. מדובר במהלך הגיוני: לנטפליקס הייתה השפעה גדולה מאד על האופן שבו הפכה "שובר שורות" לסדרת קאלט, בזכות זה שהעלתה אותה לספרייה שלה ונתנה לצופים הזדמנות נוספת לחגוג עליה. היוצר גיליגאן אפילו הודה על כך לענקית הסטרימינג בנאום הזכייה שלו באמי ב־2013.

הסרט התחיל להצטלם בניו מקסיקו בסתיו שעבר, ונשמרת סביבו חשאיות כמעט מוחלטת. מה שבכל זאת התגלה מאז הוא שפול יחזור לאותו תפקיד. הוא ימשיך במסעו לעבר החופש לאחר מרחץ הדמים בסיום הסדרה. השמועות חוגגות על בריאן קרנסטון, שגילם את וולטר ווייט. כזכור, בסוף הסדרה היה נראה שהוא מת, ולא ברור אם הוא יחזור אלינו בסיקוול.

מגזין סלאשפילם ציין כי גיליגאן השתעשע בעבר ברעיונות לגבי מה קרה לג'סי אחרי הפרק האחרון, אבל אי אפשר לדעת אם משהו מזה ייכנס בסוף לתסריט. "יש לי תחושה שהוא ברח", אמר גיליגאן ב־2013, "אבל יותר סביר, שלילי ככל שזה נשמע, שימצאו את טביעות האצבע של הילד הזה בכל המעבדה ויתפסו אותו בתוך יום, או שבוע, או חודש. והוא עוד עשוי להסתבך בשל רצח שני סוכנים פדרליים. אבל למרות שזו התוצאה היותר סבירה, אני חושב שהוא ברח והגיע לאלסקה, שינה את שמו והתחיל חיים חדשים. אתה רוצה את זה עבור הילד. מגיע לו".

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"