אל תפספסו: שחקני הקאמרי בקטעים מעולים ביוטיוב

שחקני הקאמרי אמנם יצאו לחל"ת כמו כולנו, אבל איך אפשר לחיות בלי קהל? אי אפשר, אז מרימים קטעים מקוריים, ואפילו משחררים הצגות רצות באורך מלא

עמוס תמם, "מקצוע חיוני" (צילום מסך)
עמוס תמם, "מקצוע חיוני" (צילום מסך)

"יאללה בכיינים, מאיפה יהיה לכם כסף עכשיו לאורגיות וסמים חחחחחחחחחח" – תגובה לגיטימית בסך הכל לידיעה מתחילת מרץ על הסגירה הזמנית של תיאטרון הקאמרי, בעקבות משבר הקורונה. השחקנים, שעבורם מדובר היה בבשורת איוב, התאוששו די מהר והחליטו לתעל את הטוקבק הזה לקצת הומור עצמי, בקטע שזכה לשם "אורגיה (בהתאם להנחיות!)". זו רק פיסה אחת ממה שקורה כרגע בעמוד היוטיוב של התיאטרון.

"ב-11 במרץ נסגרו דלתות התיאטרון הקאמרי לקהל – לראשונה מאז קם ב-1945 – וכל השחקנים והעובדים יצאו לחל"ת", הודיעו שם בלקוניות על המקור לפרץ היצירתיות הנהדר הזה. "חמישה עובדים ממשיכים להגיע לקאמרי בכל יום כדי להמשיך לייצר תוכן תיאטרלי". אז מה עולה שם מאז?

בסדרה החמודה "מקצוע חיוני" נראים שחקני התיאטרון, בהם דרור קרן, ג'וי ריגר, ענת מגן שבו ועמוס תמם, בחיים שאחרי התיאטרון – אחד פרש למקצוע הגניבה, אחרת במוקד של מד"א, אחר נכנע לצוות השליחים של וולט.

נוסף לכך תוכלו למצוא מונולוג של איציק כהן, מהקאסט של "החיים הם קברט", על מיוזיקלס, מונולוג מהבית של נטע גרטי והצגות באורך מלא – בהן "מהומה רבה על לא דבר", קומדיית אהבה של שייקספיר, "חולה אהבה בשיכון ג'", "המלט", "איסמעיליה" ועוד.