שיפוצניקים מומלצים בתל אביב

צריכים עבודת צבע? אינסטלציה? מישהו שיתקן את החשמל? אלה השיפוצניקים המומלצים של Time Out

31 בדצמבר 2019

אודי גדעון הראל

סוג השירות: הנדימן/ פיקסר. החל מתיקוני צבע ועד תלייה של דברים, התקנת גופי תאורה, הרכבת רהיטים, החלפת מנעולים, סידור דלתות, או בקצרה, לדבריו: "כמעט הכל"
איפה: תל אביב, הוד השרון, הרצליה
שעות עבודה: 6:30-16:00
טלפון: 050-4608006

"אני בא עם ניסיון של כ-15 שנים בתחום הבנייה. בניתי בתים מעץ. עקב גירושיי שיניתי את המקצוע להנדימן כדי שאוכל להיות יותר בבית עם הילדים. אני עובד בתחום כפיקסר כחמש שנים. התמחור של העבודה משתנה בהתאם לגודל הפרויקט. אם מדובר בעבודות קטנות זה על מחיר פי שעת עבודה. מרגש אותי בעבודה לעזור לאנשים מבוגרים, אני מרגיש טוב עם זה שאני עוזר להם ושהם לא נפלו על איזה נוכל".

מה אתה הכי אוהב בעבודה?
"ההפתעה של אנשים בסוף, שמבחינת המהירות הם מגלים שהעבודה לא הייתה כזה עניין. מה שהם חושבים שייקח שעות, לוקח הרבה פחות. ההפתעה הזאת של אנשים בעיניים, כשהם רואים את מה שהם דחו הרבה זמן כמשהו שהפך להיות איזי, ואז הם שומרים על קשר".

משה סיטבון

סוג השירות: התמחות בעבודת הסרת עובש, צביעה מגוונת כולל טקסטורה, שיקום קירות ותקרות
איפה: כל אזור תל אביב, מחולון עד הוד השרון
שעות עבודה: ללא הגבלה
טלפון: 0524370342
פייסבוק

"יש לי ניסיון בעבודות נגרות, אינסטלציה, התקנות מכל הסוגים וגם תיקונים כמו החלפת צילינדר, תריסים, הרכבת רהיטים כמו של איקאה. אני בתחום למעלה מ-6 שנים. למדתי במישלב ניהול בכיר של אחזקת מבנים. בחרתי לעבוד עם קבלן עבודות למעלה משנה בכל התחומים המקצועיים לטובת הבנה מקצוענית, מה שלא תלמד לעולם באופן עיוני. גם למדתי בילדות מאבא שלי, הוא איש רב אשכולות אני לא זוכר אי פעם שהיה איש מקצוע בבית. תמיד היו לו את הכלים והסבלנות ללמד אותי מגיל קטן מאוד. בעבר שירתי כמפקד ובוחן רכב בגדוד צנחנים 14 שנים. מה שמשך אותי לעבוד בתחום זה האתגר שבעשייה, התגברות על תקלות והענקת השירות".

מה מרגש אותך במיוחד בעבודה?
"פנתה אלי סגנית ראש העיר, בבקשה להירתם למשפחה שנשרפה לה הדירה. מקרה עצוב מאוד שמילא לי את הלב. בוצעו שם עבודות שיפוץ ושיקום ולבסוף ראש העיר זימן אותנו להוקרה ותעודות. זה היה אחד הרגעים המרגשים עבורי. אני גם מתנדב ב'מקום בלב' בבאזל ובאופן קבוע קשישים ואימהות חד הוריות מקבלים הנחה משמעותית".

מה אנשים בתל אביב לא יודעים על התחום?
"לעיתים נתקלים בחוסר הבנה בסיסית על מהות העבודה. קיימים גם מקרים בהם התקנה של תמונה זאת משימה שהדייר לא יודע לבצע. אני תמיד נוהג לומר שלכל אדם יש את היכולות והכישרון שהוא שלו, או שלא".

גלית קטן – הנדיוומן ועיצובים

סוג השירות: תיקונים קטנים, צביעת בתים ,עבודת עץ וגבס בהזמנה, עיצוב חללים, גינון ותפאורה
איפה: אזור המרכז – ממודיעין עד כפר סבא
שעות עבודה: 7:30-19:00
טלפון: 0528061859
פייסבוק

"מאז שהתחלתי לעבוד נמשכתי לעבודת כפיים, אהבתי את הכלים והחומרים, נמשכתי לאסתטיקה ולצבע. למדתי לימודים גבוהים בפיסול ותפאורה וגם קורס בגינון. את השאר למדתי מאנשי מקצוע מובילים בתחומם. מה שמשך אותי לעבוד זה האקשן שיש בעבודה ולראות כיצד דברים קורמים עור וגידים בחלל, איך מכלום נוצר משהו. מאוד מרגש אותי תהליך היצירה, להגשים חלומות עבור הלקוחות שלי וגם לראות לקוח מרוצה ומסופק".

איך אנשים מגיבים לאישה שהיא הנדיוומן? ומה היתרון של להיות אישה במקצוע הזה?
"תמיד הרגשתי הרבה פרגון כאישה, זה יוצר תחושת אמון. להיות אישה הנדיוומן זה לשים לב לפרטים ולהשאיר הכול נקי בסוף".

מהן עבודות התיקון או השיפוץ שאת הכי מתחברת אליהן?
"אני הכי מתחברת לקבל חלל ערום או מוזנח ואז לעצב אותו ובאמצעות עבודות עץ, גבס וצבע להפוך אותו לחלל מזמין. מה שאני אוהבת זה לעצב ואז לבצע כי כך הלקוח מקבל בדיוק מה שמתאים עבורו. מרגש אותי לשבת עם הלקוח לסיעור מוחות להעלות רעיונות ולהבין מה הטעם המדויק שלו. אני אוהבת לתת המון מקום לצרכים ולטעם של הלקוח".

ניר לוי

סוג השירות: עבודות כלליות ועבודות צבע
איפה
: גוש דן והשרון
שעות עבודה: "מצאת החמה עד צאת הנשמה"
טלפון: 052-8541974

ניר לוי (צילום: איליה מלניקוב)
ניר לוי (צילום: איליה מלניקוב)

"אני מגיע מתחום אחר לחלוטין – שנים רבות עסקתי בייעוץ פוליטי זו הייתה עבודה מאוד תובענית, ואם צריך לצאת לסיור עם השר אז יוצאים, אין שאלות. ואז החיים כלכלית נהיו יותר קשים ויותר יקרים, ולא הייתה לי ברירה – עזבתי כדי למצוא עבודות שמכניסות יותר כסף. מתברר ששיפוץ משתלם יותר מפוליטיקה.

"אני בא מבית של עובדי מלאכה, סבי היה חשמלאי ואבא שלי איש שיפוצים. אני חושב שבלואו־טק חסרות ידיים עובדות וחסרים אנשים שנותנים שירות טוב, אבל אני עדיין חסיד שלו ומאמין בו יותר מאשר בהיי־טק. לראיה, אין לי אתר אינטרנט, ואנשים לרוב פונים אליי מפה לאוזן. אני לא מפחד מעבודה קשה, וכעצמאי יש לך גם אפשרות לבחור מתי לעבוד ומתי לא. כל זה למרות שהמחלה הפוליטית עדיין קיימת ואני מתגעגע לאפשרות לעזור לציבור באופן רוחבי; לכן אני עתיד להתמודד למועצת עיריית תל אביב־יפו, אבל עוד חזון למועד".

בעלי מקצוע נוספים בתל אביב:
מעבדות מומלצות לתיקון טלפונים סלולריים בתל אביב
נגרים מומלצים בתל אביב
מדבירים מומלצים בתל אביב

שפץ רתך אנדי

סוג השירות: ריתוך, יצירת רהיטים בהתאמה אישית. עבודות עם חומרים כמו אלומיניום, פלדת אל-חלד, נחושת ופליז
איפה
: אזור המרכז
שעות עבודה: מתי שצריך
טלפון: 054-3906643
פייסבוק

אנדי רתך

אלוף, מדהים, מקצועי, יסודי ומוכשר בטירוף הם רק חלק מהקומפלימנטים המורעפים על אנדי, שממש כמו ריטה או מדונה (להבדיל) מסתפק בשם פרטי לענייניו המקצועיים: עבודות ריתוך ברזל בחללים קטנים ופרטיים לצד קונסטרוקציות בסדרי גודל תעשייתיים. רוצים להתרשם מתיק עבודות בלייב? התאבזרו בשוט וקפצו לבקר בדאנג'ן, שאנדי בנה ומתחזק אותו כבר שנים.

יעל לויטל

איפה: אזור המרכז המורחב
שעות עבודה: מהבוקר עד הערב
טלפון: 050-6420102

לויטל היא כמו תמנון רב כישרונות ומעשים שמפזר סביבו סדר, ניקיון ואנרגיות חיוביות. אחרי שנים של עבודה לצד אביה, פרשה לעבודה עצמאית והיא צובעת ומשפצת דירות ומשרדים, מעניקה טיפולי שפכטל לקירות חלושים ותיקונים לרהיטים קשישים. היא גם מטפלת הוליסטית, מוזיקאית ובחורה חמודה ביותר.

עופר רדעי – קבלן

סוג השירות: מקטן ועד גדול, התמחות בעבודות גמר
שעות עבודה
: מ-06:30 עד שעות הערב המאוחרות
טלפון: 050-5250377

״אני 25 שנה בענף הבנייה. הגעתי לזה בכלל מדברים עדינים יותר, ממוזאיקה. הלכתי ללמוד קבלנות בנייה בזמנו ומבחינתי זה מה שאני רוצה לעשות כל החיים, זו עבודה שאני מאוד אוהב ונותנת לי המון סיפוק. אני עובד עם לקוחות פרטיים ואוהב מאוד עבודות גמר: אינסטלציה וחשמל. בלי קשר יצא לי כבר לעבוד עם עיריית פתח תקווה ועיריית ראש העין, אבל זה לא משנה לי. אני אוהב את המקצוע ככה או ככה״.