אירועי השבוע בתל אביב יפו, 13-19.8

עוד שבוע של אירועים בתל אביב מתחיל. השבוע תוכלו לבלות בפסטיבל חלום של תיאטרון בהבימה, לחגוג עם מיטב המאיירים בנחלת בנימין, לראות את ההצגה המלט משין בתיאטרון תמונע או לעשות עונג שבת ברוחו של ביאליק

13 באוגוסט 2015

חמישי, 13.8

פסטיבל חלום של תיאטרון

הבימה, עד 23.8, כרטיס רגיל – 45 ש"ח, מנוי הבימה – 39 ש"ח, הטבת כרטיס דיגיתל – 39 ש"ח. מכירת כרטיסים בטלפון 03-6295555

חלום של תיאטרון_H

פסטיבל הצגות לילדים ולנוער בתיאטרון הבימה, המעניק גם את פרס הבמה לילדים ולנוער לשנת 2015. בפסטיבל ישתתפו 27 הצגות של התיאטראות הגדולים בישראל וכן של יוצרים עצמאיים ותיאטראות קטנים ותיאטרוני בובות. בין ההצגות המשתתפות: אדיסון, אריה הספריה, גליצו יוצא לנדוד בדרכים, בייגלה, בנוגע לציפור, איפה הים, הדייג ודג הזהב ועוד.

שישי, 14.8

נונפיניטו

ארטפורט, דרך בן צבי 55, 10:00-14:00

נונפיניטו

תערוכת אמני המחזור השלישי בארטפורט, שיציגו את הפרויקטים עליהם עבדו בחודשים האחרונים בשלבי ההתקדמות השונים שלהם. מציגים: גיא גולדשטיין, הינדה וייס, נטליה זורבוב, ציון אברהם חזן, רון עמיר ותנועה ציבורית. המבקרים בתערוכה מוזמנים להציץ אל חללי העבודה של אמני ארטפורט, בתערוכה שאינה מייצגת את סיום העבודה אלא את שלב הביניים בו העבודות אינן מושלמות, אבל מוכנות להחשף לעיני הקהל.

שבת, 15.8

עונג שבת

מרכז פליציה בלומנטל, מ-11:00, כניסה חופשית

יהלי סובול. צילום אבי נתן

ב11:00 – שעת סיפור לילדים: "החלילן מהמלין" – עפ"י סיפור עם גרמני. מספר: אורן דסאו. ב-11:30 – מופע למבוגרים: אהבת אחים שנאת אחים, בין יצר ליצירה. שיחה על אהבת אחים ושנאת אחים בקבלה וביצירה המוסיקלית העכשווית, סביב סיפור אהבת האחים ומקומו של בית המקדש. כולל הקרנה של מילות שירה וציטוטים מטקסטים נבחרים. בהשתתפות יהלי סובול, ד"ר נטע סובול (בינ"ה).

ראשון, 16.8

המלט משין

תיאטרון תמונע, 20:00, 40-65 ש"ח

המלט משין

הצגה חדשה לאנסמבל תמונע. עיבוד מיוחד מאת היינר מולר הלוקח את דמותו של המלט לתקופה אחרת בהיסטוריה, וחובט בו על תמימותו המעכבת אותו מלנקוט עמדה ברורה בכדי לעשות מעשה. בימוי: נאוה צוקרמן. משתתפים: בני אלדר, גיל אלון, עינת ויצמן, דוד זאבי וריקי חיות.

שני, 17.8

סינדרום בנטביץ'

סינמטק תל אביב, 18:00

The Bentwich Syndrome

סרט תיעודי של גור בנטביץ'. סיפור קורותיה של משפחה אנגלו-יהודית רבת פעלים שבעיני מייסדי השושלת הייתה לפאר הציונות והיהדות הנאורה, אלא שלעדשת מצלמתו של הבמאי, נצר לאחת משלוחותיה, נחשפת מציאות אלטרנטיבית, שלא לומר מופרכת בהרבה.

שלישי, 18.8

חגיגת איור וקומיקס בנחלת בנימין

מדרחוב נחלת בנימין, 10:00-17:00, כניסה חופשית

זאב אנגלמאיר_S

אירוע מיוחד לחובבי הקומיקס והאיור במדרחוב נחלת בנימין. באירוע ישתתפו יוצרי קומיקס, מאיירים וקריקטוריסטים שיציעו למכירה חוברות וספרים פרי עטם, פוסטרים, מגנטים ושלל מרצ'נדייס, קיר איור LIVE ועוד. בין המשתתפים – זאב אנגלמאיר, גלנדון ואיזבלה, חגי גילר, חבורת הטושים, לילך מדר, אילנה זפרן ועוד.

רביעי, 19.8

לא דובים ולא יער

מוזיאון תל אביב, 17:30, למחזיקי כרטיס דיגיתל: 45 ש"ח במקום 75 ש"ח. לרכישה: 03-5021552

לא דובים ולא יער

הצגה של תיאטרון מדיטק במוזיאון תל אביב. במחזה "לא דובים ולא יער" לזהבה נולד אח קטן, דבר שגורם לה להרגיש לא שייכת. זהבה מוצאת את מקומה כאשר היא נקלעת לבית של משפחה אחרת – משפחה של דובים. מאת ובבימוי: אלי ביז'אווי. משתתפים: אסף דגני, תום חגי, הילה סורג'ון וסוזאנה פפיאן.