טיים אאוט timeout

חשיפה

בשיתוף
בשיתוף אסתוש_g

"חשיפה", פרויקט הצילום של Time Out תל אביב בשיתוף מותג הקוסמטיקה אסתי לאודר לכבוד השקת המייק אפ החדש דאבל וור ניוד, חושף בפני הקהל הרחב את הצדדים השונים של הנשים המובילות בישראל. האמן ניר אריאלי, שהגיע במיוחד מניו יורק, השתמש בטכניקת צילום ייחודית בעלת חשיפה כפולה, המאפשרת הצצה אל "האני האמיתי" של הנשים המצולמות; נשים חזקות, נאמנות לעצמן, שאפתניות, כנות ורגישות. הצילומים, שייחשפו בתערוכה חגיגית בתערוכה בבית בנמל, יעמדו למכירה וההכנסות ייתרמו לעמותת רוח נשית, המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית.

התמונות יוצגו ויצעו למכירה בתערוכה ב"בית בנמל", בחלל של קום אי פו בנמל תל אביב. התערוכה נפתחת ביום חמישי, 28.9 ותימשך עד יום רביעי – 11.10. ההכנסות ייתרמו לעמותת "רוח נשית" שמקדמת עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות.

הפקה: נטע אוהב ציון
הביאה לדפוס: קרן טאוב

ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט
סטילינג: שיר פלד | איפור: נועה לוי, מורן אהרוני, מוצרי אסתי לאודר | עיצוב שיער: אריאל אטדגי, פדור וישניאקוב, בועז עוזרי | הלבשה תחתונה: ג'ק קובה, ורה מולייר, בוטיק המעצבים דיזנגוף סנטר.

Silence is Golden SRV:SRV1 on: 7f7f836870b7e6