"האח הגדול" פרק 10: בגידות, הדחה ושאריות בוטנים מחוממות

שמס הודחה, אבל החלק המעניין היה דווקא היחסים בין מגי וישראל. חוץ מזה סמואל לא הבין איך עובד פלרטוט והמופע של אורלי חזר. כל הדברים החשובים שקרו ב"האח הגדול" פרק 10

מגי וישראל מפגינים קרבת אחים (מתוך "האח הגדול")
מגי וישראל מפגינים קרבת אחים (מתוך "האח הגדול")
4 ביוני 2018

בפרק היחסית סוער ששודר אמש (ראשון) שמס אמנם הודחה, אבל שיחת היום הייתה בכלל היחסים בין מגי וישראל, שמעלים את נושא הבגידות והיחסים הפתוחים לסדר היום (מה יש, זה יותר סקסי מהסכסוך הישראלי-פלסטיני). הפרק שנחתם בנשיקה דווקא נפתח כשמגי מתגנבת באישון לילה לחדר האח כדי לייבב על כמה שהיא מתגעגעת לבן זוגה ותוהה אם הוא גאה בה. הוא בטוח מבסוט.

הכל התחיל כשתמי שאלה את ישראל אם הוא קנאי. האווירה בבית מעודדת שיחות על בגידות, וישראל מפרגן לקונספט. לעומתו, מגי קצת נבהלת וניגשת למטבח – שם מחכה לה שיחה עם תומר. "כשבן הזוג שלי פוזל ימינה או שמאלה, הדלת פתוחה, אתה יכול גם ללכת קדימה ולצעוד", היא אומרת. ואז זה קורה: תומר פאקינג רוטשילד מפגין סימני היגיון ורציונל! "הקשר שלך ושל ישראל, לצורך העניין, לא הייתי רוצה לראות את חברה שלי ככה", הוא מטיח בפניה, "הוא סומך עליך?". מגי בתגובה נואמת נאום שגם היא לא מאמינה בו, שעיקרו – ככה זה כשאתה סומך במאת האחוזים על בן הזוג שלך. "מה זה סומך, סומך זה שלא תעשי את הדברים שאת עושה", תומר צולף. מגי מחזירה עם טיעון האחים המוכר – היא וישראל קרובים כמו אחים וזה לא זוגי ביניהם.

תומר, מגי ודברי טעם (מתוך "האח הגדול")
תומר, מגי ודברי טעם (מתוך "האח הגדול")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
פרק 9: משימת הרכבת הממשלה
פרק 8: האח החדש הוא לא מה שציפינו לו
פרק 7: האחות הגדולה פורשת מהתכנית

כאילו כדי לחזק את דעתו של תומר, בהמשך גם מגיעים צופים מבחוץ שצועקים, "ישראל, תתרחק ממגי!" – שזה הכי ה-"Leave Britney Alone" החדש. למרות מבול ההצהרות וים התירוצים, ולאחר שמגי מודה שהפרידה הייתה לה קשה מבן הזוג אך בבית כבר לא קשה (ברור שלא, זה פאקינג ג'ונגה ג'ונגה), סערת הרגשות נחתמת בנשיקה מתחת לשמיכות.

מגי וישראל. צק צק צק (מתוך "האח הגדול")
מגי וישראל. צק צק צק (מתוך "האח הגדול")

בפרק הזה גם קיבלנו שאריות בוטנים מחוממות, ויש לקוות שבזה תסתיים משימת הרכבת הממשלה. אחרי שמגי מתפטרת ומפילה את הממשלה למטרות שלום בית, שמס ותומר נקלעים לריב מטופש. שמס יוצאת מהכלים ותומר דווקא מחזיק חזק שלא לאבד שליטה, ואפילו מייעץ לשמס לא לקחת הכל באופן אישי. טיפ חיוני? איפוק ושליטה עצמית? מי אתה ומה עשית עם תומר רוטשילד? בהמשך וכקונטרה מוחלטת, לירון (אנחנו עדיין לא בטוחים מי זה) מתעקש שאישיות זה אוברייטד, תומך בשמס אבל גם בתומר ובאופן כללי בעד שלום ואחווה. נשמה, כאן זה לא טקס בחירת מלכת היופי.

שמס ותומר מתכסחים (מתוך "האח הגדול")
שמס ותומר מתכסחים (מתוך "האח הגדול")

ואז הוא חזר – המופע של אורלי. המעריצה מספר אחת של פנינה רוזנבלום (מסתבר שהן עוד קיימות) קולטת את המלכה נכנסת לבית, ואת שאגות "פנינה! פנינה! פנינה!" כנראה שמעו עד לכנסת. ראש הממשלה המכהן אליאב וצוותו נדרשו להכריע בין מפגש של פנינה עם הממשלה לבין מפגש שלה עם יתר דיירי הבית. סימה מושכת לכיוון האופציה הראשונה, שכן אורלי היא מעריצה שרופה ומי לא רוצה להגשים חלום עבור אישה זקנה קשת יום שמסתובבת כל היום באוטובוסים? (המילים המביכות שלה, לא שלנו). המפגש המרגש אכן התקיים (תוך הפגנת בקיאות מוגזמת בקורותיה של הרוזנבלום), ולנו נותר רק לחכות לספין אוף של אורלי.

מי שפחות התלהבה מהמפגש הייתה לירז, ששוב התאבססה על שטויות וטרחנה את כולם. אחרי שטענה שהיא מאמינה בדמוקרטיה ולכן לא תומכת ברעיון ההגרלה (שזה הכי אויש נו), היא הפגינה את מורת רוחה בפני סימה על כך שפספסה את הזכות לפגוש את רוזנבלום (הכי אויש נו בחייאת). סימה, כצפוי, חוטפת את הג'ננה ומזכירה ללירז שאורלי מנקה שמונה בתים ביום (שוב, המילים שלה).

אורלי והמלכה האם פנינה רוזנבלום (מתוך"האח הגדול")
אורלי והמלכה האם פנינה רוזנבלום (מתוך"האח הגדול")

ואם אנחנו בענייני לירז, נראה לנו שהבנו למה "Quit Playing Games with My Heart" תקוע לנו בראש. הרומן האפלטוני בינה לבין סמואל מתחיל להיסדק – שקוף שהיא בקראש רציני עליו, והפלרטוטים מצדו מצליחים לבלבל גם אותנו. למשל, כשהוא מסביר לה כיצד הוא גורם לבחורות לעוף עליו ולנשק אותו בהתלהבות בדייטים תוך כדי הטייה וזוויות של הפנים, ובוחר להביא כפפת מטבח כדי להדגים את העניין – לירז כמעט ומתחננת ברמיזות "לא הבנתי, לא הבנתי".

האינטימיות בין השניים ממשיכה לבלבל את לירז לאורך הפרק. בהמשך הוא גם ישליך לעברה סופרלטיבים נוסח "אמא, מה אני עושה אם את לא פה" ו"חלק ממני יילקח", אבל בסוף נכנס לחדר האח ומספר לו שהוא חושש שלירז תפתח רגשות. לא… מה פתאום. למה שזה יקרה?

סמואל מדגים על כפפה איך בנות נמרחות עליו (מתוך "האח הגדול")
סמואל מדגים על כפפה איך בנות נמרחות עליו (מתוך "האח הגדול")

לא נגענו

"אני יכול להזמין לחברה שלי ג'יגולו ליום ההולדת" (ישראל מפרגן)

"אני שמחה להיות הפרטנרית שלך" (מגי לישראל. אז עברנו מ"אחות" ל"פרטנרית" בסולם האהבות?)

"תפרקי את הקריז, תחזרי רגועה" (ישראל בפרומושן לבגידות)

"אוהב אתכם בערימות ודואג לכם מהגבוה" (הנאום הפוליטי הראשון של אליאב)

"היה לי אקווריום גדול, עם פיראטים" (אורלי לא מסתפקת בדגי זהב)

התחזית

הרומן בין מגי וישראל יעלה הילוך, סמואל ישבור ללירז את הלב בשיחת יחסינו-לסופר-לכל-היותר.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד