"האח הגדול" פרק 19: הדיירים החדשים נכנסו – ונחשו מי נשכחה בחוץ

אל ניצולות המשימה הסודית הצטרפו דיירים שהולכים לעשות הרבה רעש. בכל הבלאגן לגמרי שכחנו מההדחה של מגי - ואנחנו לא לבד. כל הדברים החשובים שקרו ב"האח הגדול" פרק 19

הגרסה המורחבת של דיירי הבית (מתוך "האח הגדול")
הגרסה המורחבת של דיירי הבית (מתוך "האח הגדול")
5 ביולי 2018

אם בתחילת העונה ביקשה רשת לגבש ליהוק מגוון (מסמואל דרך שמס ועד האחות הגדולה), הרי שעכשיו – אחרי שהרייטינג לא התרומם והביקורות קטלו, בחרו בהפקה לחזור לנוסחה הישנה והמוכרת של דיירים עם פה גדול שעושים הרבה רעש. האם זה יעבוד? כן, כמו בחורה עם ציצים גדולים בפרסומת גנרית. האם נמצא בזה ערך מוסף כלשהו? כנראה שלא. אז קבלו את הדיירים החדשים שנכנסו לבית – קולניים, מלאי אהבה עצמית וסובלים משיגעון גדלות.

נתחיל משתיים חדשות-ישנות, שרק מוכיחות את הנקודה: מבין הדיירים המפורסמים במשימה הסודית, נבחרו אתמול דווקא אדל ואביבית לשוב לבית. וזה עוד אחרי שהקהל היה אמור להצביע רק לאחת.

והנה הדיירים החדשים: אלי, גולש מקצועי שגר בקוסטה ריקה, סובל ככל הנראה מתסמונת איציק זוהר ומעיד כי הוא יכול להכיר ולהתאהב בשלוש עד ארבע בחורות ביום. התרגשנו.

דניאל הצעירה שהציגה מאשאפ חסר הגיון של קלישאות (היא יודעת שהיא יפה, אבל לא לוקחת את זה כמובן מאליו כי יופי זה בעיני המתבונן. מה?!).

מושיקו, יוזם הליכודיאדה בכבודו ובעצמו, שכמובן הגיע כדי להוכיח כמה השמאלנים טועים ושדגל ישראל רולז (עובדה, גם החליפה בצבעי כחול ולבן).

בר סנדלר, ראשל"צית שרוצה להעיר את כולם בשאגות סטייל "הלו ארטיק, אני הולך".

ולסיום, קבלו את עמוס המבוגר יחסית, שטותניק עם פיוז קצר שכבר הספיק לקבל משימה סודית מהאח – להעמיד פנים שהוא אקס ישן של מירב, שמצידה שיחקה את התפקיד שלה פרפקט (ומי יודע, אולי עמוס יסלח לה על כך שאמרה לאח, "כזה דבר אני יצאתי איתו??"). מקסים.

הדיירים היו צריכים להשלים כמה משימות כדי לזכות בבוקר של טיפוח (כלומר, טיפוח התוכן השיווקי), ואחת מהן דרשה מלירז חובבת בעלי החיים להיכנס לתוך גיגית מלאה בנוצות. מירב זלזלה בהתנגדות שלה וטענה שזה חארטה, הרי לירז אוכלת ביצים. הריב הלא-מאוד אינטליגנטי הזה, בו מירב שוב מתנהגת כמו גנגסטר ולירז מצטדקת, התנקז לרגע אותנטי אחד בו מירב הטיחה בלירז שהיא לא התנהגה כשחקנית קבוצתית מהרגע שהגיעה לבית. יש בזה משהו, נודה.

לירז וסימה שוב מתכסחות (מתוך "האח הגדול")
לירז וסימה שוב מתכסחות (מתוך "האח הגדול")

מרוב רעש וצלצולים, כמעט שכחנו מהדחתה הטרייה של מגי. ואנחנו לא לבד – נראה שגם שוג התגבר על הטראומה די מהר. לעת עתה הנוכחות שלו בבית מורגשת מעט יותר – בוויכוח הנוצות, למשל, הוא שיתף את לירז בכך שהאינטואיציות שלו לגביה לא היו טובות מההתחלה ושהיא מדברת כמו עורכת דין. מעניין יהיה לעקוב אחר ההתפתחות שלו כדייר אינדיבידואל לאורך זמן. אנחנו מקווים שזה יחזיק.

שוג והמיטה הריקה (מתוך "האח הגדול")
שוג והמיטה הריקה (מתוך "האח הגדול")

והערה לקראת סיום: עם כל הבלאגן מסביב פיתחנו קראש רציני על אליאב. בנאדם אותנטי לחלוטין בתוך בלילה של אנשים שמעידים על עצמם כמה הם אמיתיים, ובעיקר פשוט שובה לב. כן, זה סופסוף קרה לנו.

לא נגענו

"בניתי על הבושם שלך… לא נורא, שבוע הבא" (לירז מביעה בפני תומר את שמחתה על כך שלא הודח)

"באתי – הרמתי" (בר, הדיירת החדשה, עובדת על מיתוג עצמי)

"אני צוחק מטראחות" (ישראל מפגין חוש הומור ייחודי)

"בא לנו להגיד 'קחי את המיליון, כפרה'" (מירב מוצאת דרך רגישה להסביר ללירז עד כמה מאסו בה דיירי הבית)

"אני איש של שלום אבל ניסיתי לעשות שלום והתגרשתי פעמיים" (עמוס, הדייר החדש, מנדב פנינה ראשונית)

עתידות

תומר ימצא חיבור אמת עם דניאל, וישראל יפגין התעניינות מז'אנר ה"את באה לפה הרבה" בבר.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד