חשיפה: אהובה אלפרון תשתתף בעונת ה-VIP של "האח הגדול"

ל-Time Out נודע כי אל אלמנתו של העבריין יעקב אלפרון תצטרף ורדה רזיאל ז'קונט. ברשת לא הכחישו ולא אישרו את הידיעה

אהובה אלפרון (צילום: אורית פניני)
אהובה אלפרון (צילום: אורית פניני)
3 באוקטובר 2018

אהובה אלפרון, אלמנתו של העבריין יעקב אלפרון, תשתתף בעונת ה-VIP של "האח הגדול". לאחרונה התפרסם כי רשת מנהלת מולה משא ומתן, ול-Time Out נודע כי הוא הסתיים עם הסכמתה להיכנס לבית האח הגדול. מאז רצח בעלה, שעמד בראש אחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, הספיקה אלפרון להפוך לדמות מעוררת חיבה והיא מקפידה לפרסם בפייסבוק סרטוני בישול שהפכו לפופלריים מאד. בנוסף לאלפרון רשת הצליחה להשיג עוד משתתפת צבעונית – ורדה רזיאל ז'קונט ("תזרקי אותו"), שתצטרף לעונה שמסתמנת כבעלת פוטנציאל עניין גבוה. ברשת לא הכחישו ולא אישרו את הידיעה.

"האח הגדול VIP", שלפי פרסומים תהיה ארוכה יותר מקודמותיה, מתוכננת לעלות לאוויר בעוד כחודשיים וברשת שומרים על עמימות רצינית בכל הנוגע לליהוקים. בינתיים פורסם כי אלפרון ורזיאל ז'קונט יצטרפו ליואב אליאסי (הצל), אמיר חצרוני (הטרול), הכדורגלן פליקס חלפון (שהורשע ב-2003 בהברחת סמים) והשדכנית הלנה עמרם (שלפני שנתיים הבהירה כי לא באמת ניסתה למכור כליה בפייסבוק). על פי הפרסומים, ההפקה פנתה גם לאורית פוקס ולאביבה תבורי. בקיצור, יהיה שמח.

יואב "הצל" אליאסי (צילום: בן קלמר)
יואב "הצל" אליאסי (צילום: בן קלמר)

עוד כתבות מעניינות:
לא אמיתי: מה זה הריאליטי המטומטם הזה?
חידון "האח הגדול" הגדול: קרה או לא קרה?
"האח הגדול": התקרית המזעזעת שההפקה הייתה חייבת לעצור

עונת פשוטי העם האחרונה של "האח הגדול" הסתיימה לפני חודש בקול ענות חלושה, עם נצחונו של ישראל אוגלבו. נתוני הרייטינג לא עמדו בציפיות הגבוהות וגם בספות ברחבי ישראל נשמעו אנחות אכזבה, והיה קשה להתעלם מהפער בין ההפקה של קשת לזו של רשת. הפעם מסתמן כי תהיה התערבות גדולה יותר בתהליך הליהוק וההפקה, בתקווה להציל את הרכש החדש.

מהפקת התכנית נמסר: "אנו מודעים לעניין הרב סביב העונה החדשה של 'האח הגדול'. כשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בשמחה".

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד