סשה ברון כהן גרם לפוליטיקאי להודות שיסכים למציצה מטראמפ

ברון כהן השיק ב"מי זו אמריקה?" דמות חדשה וראיין את ג'ו ארפאיו, שריף לשעבר ותומך טראמפ נלהב שזכה ממנו לחנינה. השיחה על אגירת נשק וגולדן שאוור הידרדרה במהירות

סשה ברון כהן מארח את ג'ו ארפאיו ב"מי זו אמריקה?"
סשה ברון כהן מארח את ג'ו ארפאיו ב"מי זו אמריקה?"
6 באוגוסט 2018

בפרק האחרון של "מי זו אמריקה?" השיק סשה ברון כהן דמות חדשה – כוכב יוטיוב פיני צבעוני בעל השם הקליט OMGWhizzBoyOMG. הוא אירח את הפוליטיקאי ג'ו ארפאיו, לשעבר שריף מחוזי באריזונה ותומך טראמפ נלהב שבעבר קיבל ממנו חנינה. לקראת סוף הריאיון שאל אותו אם היה מסכים למציצה מהנשיא דונלד טראמפ, וארפאיו ענה: "כנראה שהייתי חייב להסכים".

בפרק סיפר ברון כהן לארפאיו כי יש ברשותו 43 אקדחים, אותם הוא אוגר לקראת מלחמת הגזעים המתקרבת. משם הוא הוביל את השיחה לטראמפ, ושאל את ארפאיו אם לנשיא יש "גולדן שאוור". כפל המשמעות כנראה עבר מעל הראש של הפוליטיקאי, שהשיב כי הדבר לא יפתיע אותו ואף ציין כי אם טראמפ יראה את הריאיון הזה הוא כנראה יחבב את את הכוכב, "כי אתה חושב כמוהו".

עוד כתבות מעניינות:
"מי זו אמריקה?": דאחקות על ימנים טיפשים זה כבר לא חתרני
הגזמנו עם הפוליטיקלי קורקט: האם בסוף שחקנים ישחקו רק את עצמם?
יוצר "פאודה" כותב סדרות לנטפליקס – ועדיין לא מאמין שזה קורה

בנקודה זו ברון כהן לקח את זה רחוק יותר, בנוהל, והחל לדבר על עבודות יד (hand job). "העבודה הראשונה שלי הייתה עבודת יד מאמא שלי, זה היה עיתונים. מה הייתה עבודת היד הראשונה שלך?". ארפאיו השיב: "אומר זאת כך, אני, בכל דבר שעשיתי בחיי, תמיד אני נותן אקסטרה. זה מסבך אותי בצרות לפעמים".

ברון כהן המשיך, "רצית לתת את עבודת היד הכי טובה שאפשר". ארפאיו: "אקסטרה, לפעמים". ואז הגיע הרגע המדהים הזה. ברון כהן שאל, "אז אם דונלד טראמפ מתקשר אליך אחרי הריאיון ואומר, שריף ג'ו, אני רוצה להציע לך מציצה מדהימה, היית מסכים?". תשובתו הייתה: "כנראה שהייתי חייב להסכים".

בשבוע שעבר סיפר ארפאיו על החוויה אצל ברון כהן לאתר הימין הקיצוני ברייטברט. "הרגשתי לא בנוח עם חלק מהמילים שבהן הם השתמשו, אבל הבלגתי", הוא אמר. "אני לא מסוג האנשים שקמים והולכים. לא עזבתי אף אחד מאלפי הראיונות שבהם השתתפתי".

סשה ברון כהן כאל"מ ערן מורד
סשה ברון כהן כאל"מ ערן מורד

ארפאיו ידוע במיוחד בעמדתו הנוקשה בסוגיית המהגרים ובקידום תיאוריות קונספירציה סביב תעודת הזהות של נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה. אהבתו לטראמפ לא נותרה ללא מענה, ובשנה שעברה הוא קיבל חנינה מהנשיא לאחר שהורשע בעצירת נהגים באריזונה על בסיס אפיון גזעי.

הקאמבק הטלוויזיוני של סשה ברון כהן עם "מי זו אמריקה" כבר הצליח להביך כמה פוליטיקאים בצורה די קשה. בצילומי התכנית, שהתקיימו בחשאיות מוחלטת, ברון התחזה לדמויות שונות – בהן ערן מורד, אל"מ במיל' בצה"ל שמתמחה בהדרכת ילדים אמריקאים לשימוש בנשק חם, אסיר לשעבר שמתמחה באמנות צואתית, אקטיביסט היפי בשם נמסטה, וד"ר בילי וויין ראדיק ג'וניור, אותו נכה שעיצבן את שרה פיילין – סוג של בלוגר ימני קיצוני. הוא נפגש לראיונות עם אנשים אמיתיים שאינם מודעים לסיטואציה וגם לא מזהים אותו, השאלות והבקשות הופכות יותר ויותר מגוחכות, רמת המבוכה עולה ולרוב זה נגמר בפיצוץ ו/או בחשיפת האורח במערומיו – כלומר כגזען, טיפש או מושחת. הוא כבר גרם לפוליטיקאים להשתתף בסרטוני הדרכת נשק לילדים, להשתתף באימוני קרב מגע בעירום חלקי נגד דאעש – ובינתיים נראה שצוות עורכי הדין של התכנית עושים עבודה ממש טובה.

← "מי זו אמריקה?", ימי ראשון 07:00 ב-yes VOD ובימי שני 22:00 ב-yes EDGE

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד