העונה השנייה של "סיפורה של שפחה": כל מה שצריך לדעת

העונה החדשה של הסדרה ששיגעה אותנו תחזור באפריל 2018, ולפי התמונות שהתפרסמו בסוף השבוע - היא תהיה הרבה יותר רעה ואפלה

סיפורה של שפחה (צילום מסך)
סיפורה של שפחה (צילום מסך)
14 בינואר 2018

יבורך הפרי, העונה השנייה של "סיפורה של שפחה" בדרך אלינו. אחרי עונה ראשונה מלאת תהפוכות ודרמה, שהסתיימה עם הגעתה של מוירה לקנדה, החטיפה של אופרד ההריונית על ידי ואן שחור והכנסתה של ריטה בסוד המחתרת, העונה השנייה צפויה להיות עוד יותר מפתיעה, שכן היא כבר לא תהיה מבוססת על הרומן של מרגרט אטווד, אלא תספר סיפור חדש לגמרי – ועכשיו יש גם טיזר קטן וראשון.

>> "סיפורה של שפחה": הריקאפ השבועי של נעמה רק
>> סדרות מומלצות
>
> נטפליקס ישראל: מה עולה החודש?

העונה השנייה תעלה ב-25 באפריל 2018 ב-Hulu (ובארץ ב-HOT), והיא תכלול 13 פרקים, לעומת 10 פרקים בעונה הראשונה. ומה הולך לקרות? בשולי טקס פרסי האמי האחרון חשפה אליזבת' מוס, כוכבת הסדרה, שאחרי שקראה את התסריט היא קיבלה "צמרמורות בכל הגוף. אל תנסו אפילו לנחש מה הולך לקרות". בהזדמנות אחרת, בריאיון ל-The Pool, אמרה מוס ש"העונה השנייה הולכת להיות רעה ואפלה מאוד. הכל הולך להיות גרוע יותר". החודש חשפה הולו, המשדרת את הסדרה, תמונות ראשונות מההפקה – וזה נראה רע ואפל בדיוק כמו שהבטיחה מוס.

A Sister, dipped in blood. The #HandmaidsTale continues this April, only on @hulu.

A post shared by The Handmaid's Tale (@handmaidsonhulu) on

ככל הנראה, העונה השנייה תעסוק רבות במחתרת "מיידיי" המתנגדת לשלטון בגלעד. על פי מפיק הסדרה ברוס מילר, אופרד (מוס) תהיה הרבה יותר קשוחה ותיקח חלק פעיל בהתנגדות. מילר אמר ל-EW ש"הדברים שראינו מתפתחים אצל אופרד לא הולכים להיעלם. רוח המרד שלה וההתרחקות שלה מלהיות שפחה צייתנית הם הדברים שיאפיינו את העונה השנייה". גם אופגלן (אלכסיס בלדל) ומוירה (סמירה וויילי) יחזרו בעונה השנייה לתפקידים משמעותיים בהקשר של ההתנגדות לשלטון. גם את ג'נין (מדלין ברואר) ולוק (או.טי. פגבנל) נראה מככבים.

בנוסף, העלילה תתמקד בסיפור של דודה לידיה ובחייהן של הדודות בכלל, וגם אמה של אופרד, שרק הוזכרה בעונה הקודמת, צפויה לקחת חלק משמעותי יותר בעלילה של העונה החדשה. כמו כן, ריטה (אמנדה ברוגל), המרתה של משפחת ווטרפורד, קודמה לתפקיד מרכזי בעונה השנייה, אחרי שאופרד גילתה לה על המכתבים שהשאירו נשים אצל המחתרת.

עוד הערכות מדברות על התרחבות העלילה אל מעבר לרפובליקת גלעד. בעונה הקודמת זכינו לראות מעט מ"אמריקה הקטנה" שהתבססה בקנדה, אליה מגיעים פליטים מגלעד, וגם נציגים של מקסיקו שהגיעו לסחור עם גלעד בתמורה לשפחות. אנשים המעורבים בהפקת הסדרה מפזרים בחודשים האחרונים רמזים על כך שנראה יותר מהדברים הללו.

יאללה, מרד! סיפורה של שפחה (צילום מסך)
יאללה, מרד! סיפורה של שפחה (צילום מסך)