פאודה עונה 2: כל מה שצריך לדעת

מתי העונה השנייה עולה, מי ישחק בה ומה צפוי לדורון קביליו - הסדרה הישראלית הכי מצליחה של ימינו חוזרת

פאודה. צילום מסך
פאודה. צילום מסך
14 בנובמבר 2017

"פאודה", הסדרה הישראלית המצליחה ביותר היום, חוזרת לעונה שנייה. הסדרה, זוכת 6 פרסי אופיר, שאותה יצרו העיתונאי אבי יששכרוף והשחקן ליאור רז, עלתה לשידור בפברואר 2015 ב-yes ונרכשה מאז לשידור על ידי נטפליקס. ההצלחה של הסדרה בארה"ב אף הביאה את נטפליקס לחתום עם רז ויששכרוף על חוזה לשתי סדרות מקור חדשות.

העונה השנייה צפויה לעלות ב-yes ב-31 בדצמבר 2017, והיא תביא אל המסך עוד מנה גדושה של אקשן ומתח שיגרום לצופים לכסוס ציפורניים. בעונה הזו יופיע חלק גדול מהדמויות מהעונה הראשונה, כולל נורית (רונה לי שמעון), נאור (צחי הלוי), הרצל (דורון בן דוד), אלי (יעקב זאדה), אביחי (בועז קונפורטי), גבי (איציק כהן), מיקי (יובל סגל) וגלי (נטע גרטי).

עוד כתבות מעניינות:
העונה השנייה של "פאודה": עכשיו ברור מי הרעים, וחבל
"משחקי הכס" עונה 8: כל מה שצריך לדעת
מה חדש בנטפליקס?
סדרות מומלצות לצפייה

אל הדמויות הקבועות יצטרפו דמויות חדשות, בהן פיראס נאסר בתור הנבל החדש ואיש דאע"ש, האויב החדש שיעמוד במרכז העונה במקום חמאס. עוד יצטרפו יגאל נאור בתור אביו של דורון קביליו, החבר החדש בצוות המסתערבים שיגולם על ידי עידן עמדי, ולונה מנסור שתגלם את אחות אחד המחבלים.

בעונה החדשה עברו של גיבור הסדרה, לוחם יחידת המסתערבים דורון קביליו (ליאור רז), חוזר לרדוף אותו והוא נאלץ לחזור ליחידה כדי להילחם מול האויב החדש בגילומו של נאסר, שהוא ערמומי ואכזר לא פחות מאבו אחמד.