פרא אציל: בר מתוקתק באווירה שבטית יחליף את הטוטו קארה

טוטמים ומסכות שבטית, תפריט קוקטיילים מפונפן, לאונג' באווירה קלאבית והתנערות עקרונית מסלקציה. הכירו את Voodoo, הבר הוורסטילי שהשתלט על אחד הלוקיישנים המבוקשים בעיר

וודו בר. צילום: דניאל ז'קונט
וודו בר. צילום: דניאל ז'קונט
6 ביולי 2017

הכתובת שדרות בן ציון 1 עברה הרבה בשנים האחרונות: מסגירת מסעדת ספגטים המיתולוגית, דרך המסעדה בנציון 1 שנכשלה ועד הטוטו קארה שסגירתו הפתאומית הפתיעה רבים מיושבי המקום. אך לפני שאתם מוציאים את הממחטות, בוכים בזעם וצועקים "פינה מקוללת!" כדאי לכם להסדיר נשימה ולהכיר את הבר החדש שהתיישב בשדרה – וודו. בר אוכל חדש מבית היוצר של קבוצת הספוטניק ויוצאי הטוטו קארה שיענה לכם על הגחמה לשכונתיות בסטייל. בתוכנית של הקבוצה אגב, לקחת את בית הקפה של האוזן השלישית, לנכס אותו אליהם וליצור מתחם אוכל ובילוי שהוא תענוג לחך ולעיניים.

וודו בר. צילום: דניאל ז'קונט
וודו בר. צילום: דניאל ז'קונט

עוד כתבות שיוציאו אתכם מהבית:
ניסינו להבין למה הכולי עלמא מוסד תל אביבי
האם הדור הנוכחי מאס בעבודה בחיי הלילה? 
הרוף טופים השווים של תל אביב 

המקום מורכב משני מפלסים: המפלס העליון מתפקד כגסטרו בר בעל תפריט אוכל שהורכב על ידי יוצאי מסעדת שילה איתמר קלמן וחגי בר לב. הקו הקולנרי הולך על מנות שף המותאמות לישיבה נעימה בבר תחת כיפת השמיים, בדגש על אלמנטים אקספרמנטלים ו-ויזואלים הודות לשם המכושף של המקום. כך תוכלו ליהנות ממנות מסעדתיות כמו סשימי דג ים המגיע עם פלחי הדרים, אבוקדו, קרם פרש, כוסברה ואצות נורי (58 ש"ח) לצד מנות בריות עם טוויסט מחוכם כמו צ'ורוס פרמז'ן מלוח המגיע עם מרווה מטוגנת וקרם עגבניות (38 ש"ח).

סשימי דג ים. צילום: דניאל ז'קונט
סשימי דג ים. צילום: דניאל ז'קונט

 

לוודו תפריט קוקטיילים עשיר המורכב מקוקטיילים הקלאסיים וקוקטיילי קונספט מידיו של המיקסולוג בן זנזורי. בין קוקטיילי הוודו יחכה לכם קוקטייל הדגל Papa Legba (ג'ין, קמפרי, ליים, אננס ורוזמרין, 49 ש"ח).

Papa Legba. צילום: דניאל ז'קונט
Papa Legba. צילום: דניאל ז'קונט

במפלס התחתון יעמוד לרשותכם בר לאונג' עם עמדת די.ג'יי שתארח את מיטב תקליטני העיר בדגש על מוזיקת עולם אקלקטית בווייב יותר קלאבי, אך עדיין בגבול הלא מחייב.

וודו בר. צילום: דניאל ז'קונט
וודו בר. צילום: דניאל ז'קונט

על העיצוב השבטי הופקדו נציגי הספוטניק נתי גוזלן ואורי דירקטור האחראים על הצבת טוטמים, חיפויי עץ, טפטים ומסכות שבטיות על מנת להכניס אתכם לאווירה הפראית. מעבר לאוכל, העיצוב והתוכן המוזיקלי בצהריי שישי יחכה לכם הוודו מרקט שיארח מכירות של מיטב רוכלי העיר בתחומים שונים לצד סלקטור מוזיקה מקומי. בצהריי שבת ייפתח הוודו להגשת בראנץ' תל אביבי, גם כאן, לצד סלקטור מקומי. וכל הטוב הזה – ללא סלקציית גיל על מנת ליצור מקום לכל בלייני העיר וחובבי המסעדות (חברתי!).

וודו בר. צילום: דניאל ז'קונט
וודו בר. צילום: דניאל ז'קונט

מעבר לקונספט הפוטוגני אנשי הוודו עושים ריקליימינג לדת הפולחנית ומציגים אותה באור חיובי. בצל גל הטרנדיות של חיפוש אחר ידע עתיק לריפוי עכשווי והרצון להתחבר לפרא ולטבע, הוודו של בר הוודו נותן לדת גוון פחות אפל ויותר צבעוני ואופטימי. לטענתם, אם אפשר לדקור בובות וודו – אז אפשר גם ללטף אותן.

וודו