אינדינגב חוזר במהדורת פורים שיכורה במיוחד

הכירו את שושן, מהדורת הפורים של אינדינגב שתגיע למצפה גבולות למשך 24 שעות במרץ. בליינאפ: ג'יימס לאוול, Free the Robots, רד אקסס, נוגה ארז ועוד

שוזין (צילום: יח"צ)
שוזין (צילום: יח"צ)

אינדינגב אחד בשנה זה כנראה לא מספיק, ומי שהגיע להציל את המצב הוא שושן, מהדורת הפורים החדשה של הפסטיבל. שושן יתקיים במצפה גבולות במשך 24 שעות (חמישי־שישי, 21.3־22.3) עם ליינאפ מקומי ובינלאומי של הופעות ותקלוטים (הרשימה המלאה תתפרסם בהמשך), מיצגי אמנות אינטראקטיביים, הקרנות ועוד הפתעות.

אז מי יחכה לכם שם? בזירה הבינלאומית תמצאו את ג'יימס לאוול, מייסד הלייבל Mo'Wax, די.ג'יי ומפיק שמוכר בין היתר בזכות פרויקט האלקטרוניקה החלוצי U.N.K.L.E ושיתופי פעולה עם די.ג'יי שאדו, תום יורק, חברי להקת מאסיב אטאק ועוד.

Forever Pavot (צילום: קורנטין פוהלן)
Forever Pavot (צילום: קורנטין פוהלן)

עוד כתבות מעניינות:
הכירו את קדחת: להקת קאלט בלי מעריצים אבל עם הרבה תשוקה
מטאור יצר משבר בעולם המוזיקה: "נגמר תור הזהב של ההופעות בארץ"
מדריך הופעות 2019: כל האמנים השווים שמגיעים לישראל

בהמשך התפריט החו"לניקי יגיע גם דני מקלווין, חצי מהצמד Psychemagik; הרכב הסייקדליק-פופ הצרפתי Forever Pavot (מבית היוצר של הלייבל המוערך Born Bad Records); וכריס אלאפרו (Free The Robots).

את ניחוח המזרח התיכון ייצגו שוזין (יוני לוין), טאטרן עם מופע מיוחד לפסטיבל, ריג'ויסר, נגה ארז שתארח את אקו, טייני פינגרז במופע משותף עם שי בן צור, רד אקסס, הודנא אורקסטרה, דף צ'ונקי ועוד.

נגה ארז (צילום: יח"צ)
נגה ארז (צילום: יח"צ)

← שושן, מצפה גבולות, חמישי־שישי (21.3־22.3) 16:00־16:00, 180־280 ש"ח. לרכישת כרטיסים