אלאניס מוריסט תופיע בישראל

אלאניס מוריסט תגיע ללייב פארק ביולי להופעה שכולה געגועים לניינטיז. את הזמרת הקנדית תחמם נינט, ומאחוריה עומד דור שלם שלא הבין מה זאת אירוניה

אלאניס מוריסט (צילום: Williams & Hirakawa)
אלאניס מוריסט (צילום: Williams & Hirakawa)

אלאניס מוריסט חוזרת: זמרת הרוק תגיע ללייב פארק ראשון לציון ביולי הקרוב ותגרום לכולנו להתגעגע קשות לניינטיז. עכשיו כבר אפשר לספר שמי שתחמם אותה היא נינט – ואנחנו מרוויחים פעמיים. על הבאתה של מוריסט לישראל אחראית קבוצת בלוסטון לייב ניישן.

מוריסט הקנדית התחילה את דרכה המוזיקלית עוד כנערה, וב-91' שחררה אלבום דאנס-פופ ראשון שנקרא בפשטות על שמה. שנה לאחר מכן יצא אלבומה השני, וב-95' שחררה אלבום שלישי – הפעם בהפצה בינלאומית. "Jagged Little Pill" מכר יותר מ-33 מיליון עותקים ונחשב לאלבום הבכורה הנמכר ביותר אי פעם.

עוד כתבות מעניינות:
המדריך השלם להופעות קיץ 2018
למה מופע האסונות של בקסטריט בויז עדיין עובד עלינו?
טיילור סוויפט שחררה קאבר חדש – ועיצבנה את כולם

מוריסט הוציאה עד היום עשרה אלבומי אולפן, ובין הלהיטים הכי מוכרים שלה אפשר למצוא את "Head Over Feet", "Hand In My Pocket" וכמובן "Ironic". ב-2015 הוציאה מוריסט גרסה מחודשת לאלבום הבכורה הבינלאומי שלה לרגל 20 שנה לצאתו, ולכבוד המאורע ביצעה בתכנית של ג'יימס קורדן את "Ironic" בגרסה קצת יותר מעודכנת.

היא מחזיקה בשבעה פרסי גראמי, שלושה פרסי בילבורד, שני פרסי AMA (פרסי המוזיקה האמריקאית), 12 פרסי JUNO (המקבילה הקנדית לגראמי האמריקאי), פרס EMA (פרסי ה-MTV באירופה) ועוד. מוריסט מכרה עד היום יותר מ-75 מיליון אלבומים ברחבי העולם, ומגזין הרולינג סטון הכתיר אותה למלכת הרוק האלטרנטיבי.

אז איך נוצר הקשר לנינט? מתברר שמוריסט נחשפה למוזיקה שלה דרך חברת הניהול שלה, שמנהלת בין היתר גם את נינה שלנו. לאחרונה אנחנו רואים יותר ויותר מנינט, שלפני שנתיים עזבה כדי לנסות את מזלה מעבר לים. לא מזמן עלתה לאוויר "בשבילה גיבורים עפים" שבה היא מככבת, וביולי היא תקיים בישראל סיבוב הופעות אקוסטי וחשמלי (זאפה כרם ברקן – 24.7, דארמה בר –26.7, זאפה תל אביב צהריים – 27.7, זאפה חיפה – 31.7).

נינט (צילום: ליאור כתרׂ)
נינט (צילום: ליאור כתרׂ)

← אלאניס מוריסט, שני (30.7), לייב פארק ראשון לציון, החל מ-285 שקל. לרכישת כרטיסים

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד