ענק הבלוז באדי גאי יגיע לישראל

באדי גאי חוזר עם אלבום חדש שבו משתתפים מיק ג'אגר, קית' ריצ'רדס וג'ף בק. את המופע תפתח נבחרת גיטריסטים ישראלים – וההכנסות קודש לילדי כנפיים של קרמבו

באדי גאי (צילום: פול נאטקין)
באדי גאי (צילום: פול נאטקין)

הענק משיקגו באדי גאי יגיע לישראל למופע מלא ומיוחד שהכנסותיו ייתרמו לילדי כנפיים של קרמבו. גאי חוזר אלינו במסגרת סיבוב הופעות לכבוד אלבומו החדש, "The Blues Is Alive and Well", להופעה יחידה באמפיפארק רעננה ב-25 באוקטובר.

החדש של גאי (81) הוא אלבום האולפן ה-18 שלו, ומשתתפים בו כמה חברים קרובים – שתיים מהאבנים המתגלגלות, מיק ג'אגר וקית' ריצרדס, בשני שירים נפרדים, וגם ג'ף בק והמוסיקאי הבריטי הצעיר ג'יימס ביי.

באדי גאי (צילום: פול נאטקין)
באדי גאי (צילום: פול נאטקין)

עוד כתבות מעניינות:
מדריך ההופעות המלא לקיץ 2018
מי שהתאכזב מרינגו לא ידע לאן הוא מגיע
תדר משלך: ספוטיפיי חושפת מה נשים רוצות

את הקריירה הארוכה והמפוארת של גאי מעטרים עשרות פרסים, בהם שבעה פרסי גראמי, והוא קיבל מדליית כבוד מנשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה. הוא הקליט עם הכוכבים הכי גדולים של הבלוז, ובין שיתופי הפעולה שלו אפשר למנות את מאדי ווטרס, בי בי קינג, אריק קלפטון, קרלוס סנטנה ועוד. ההשפעה הענקית של גאי על הבלוז נגעה גם בגיטריסטים הגדולים, בהם ג'ימי הנדריקס, קלפטון, ג'ימי פייג' וקית' ריצ'רדס.

גאי אפילו השתתף לא מזמן בתכניתו של דייויד לטרמן, "את האורח הבא אין צורך להציג", שבה הייתה טינה פיי האורחת המרכזית. השניים אכלו במסעדה בשיקגו שבה נוהגת פיי לשבת, דיברו על שורשי הבלוז – ומאוחר יותר הוא גם נתן כמה אקורדים באולפן.

מופע החימום של גאי יוצא דופן: על הבמה יעלו שלומי ברכה, רמי פורטיס, יהודה קיסר עם לירון עמרם, תמר אייזנמן ונינט. כאמור, ההכנסות מהמופע ייתרמו לעמותת כנפיים של קרמבו, המשלבת ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים יחד עם בני נוער מהחינוך הרגיל.

← באדי גאי, אמפיפארק רעננה, חמישי (25.10), החל מ-244 שקל. לרכישת כרטיסים