תתכוננו, די.ג'יי דיוויד גואטה בדרך לישראל: כל הפרטים

המפיק שהביא את המוזיקה האלקטרונית למיינסטרים יגיע בספטמבר ללייב פארק ראשון לציון, ואנחנו נקבל הזדמנות נוספת להשתתף במסיבה של הדי.ג'יי הגדול בעולם

דיוויד גואטה (צילום: אלן וון אנוורת')
דיוויד גואטה (צילום: אלן וון אנוורת')

הדי.ג'יי והמפיק דיוויד גואטה, מי שהתיך פופ ואר'נ'בי לתוך סאונד אלקטרוני והביא את הז'אנר למיינסטרים, עומד להגיע לישראל (22.9). מאחוריו עשרות להיטים – בהם של מדונה, ריהאנה, הבלאק אייד פיז וניקי מינאז' – ועכשיו (שוב) הגיע תורנו לרקוד במסיבה של הדי.ג'יי הכי גדול בעולם. ההופעה תתקיים בלייב פארק ראשון לציון, ויחמם אותו המפיק רובין שולץ, אחד השמות החמים בסצנה ומי שמזוהה עם האוס עמוק וחורך אוזניים.

גואטה עמד בחזית המהפכה שהוציאה את המוזיקה האלקטרונית אל האור, ואף זכה לכינוי "הסנדק של ה-EDM". בשנים האחרונות הוא הפיק להיטים לג'סטין ביבר, סיה, מרטין גאריקס, שון פול ועוד.

עוד כתבות מעניינות:
מדריך ההופעות לקיץ 2018
בדקנו: האם ליוניברסל יש קייס אמיתי נגד "טוי"?
האמן שגרם למשתמשי ספוטיפיי לדרוש פיצוי

הוא החל ליצור בתחילת שנות התשעים, הוציא כמה אלבומים, ניגן במסיבות ושלח סינגלים לראש מצעדי הפזמונים באירופה – והשלים את הפריצה לסצינת המועדונים ב-2009 עם אלבומו "one love". האלבום כלל את הלהיטים "when love takes over" עם קלי רולנד, "sexy bitch" עם אייקון ו-"gettin over" עם כריס וויליס ופרגי. באותה שנה הוא הפיק חלק מהאלבום המצליח של הבלאק אייד פיז, "The E.N.D" (שכלל בין היתר את "Boom Boom Pow").

הפעם האחרונה שגואטה היה פה הייתה ב-2013, כשהופיע ברייב ענקי בהיכל מצדה, לחוף ים המלח. הסרטון הזה שהפיק גואטה הוא רק טעימה לקראת הטירוף שמחכה לנו.

← דיוויד גואטה, 22.9, לייב פארק ראשון לציון, החל מ-239 שקל. לרכישת כרטיסים

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד