צמד הדי.ג'ייז דימיטרי וגאס ולייק מייק מגיעים לישראל

האחים נחשבים לשניים מהשמות המובילים בסצנה האלקטרונית, ואחראים לכמה מלהיטי הפסטיבלים והמועדונים הגדולים. על החימום: ג'ונאס בלו, מד מק, ראול ו-Blastoys

דימיטרי וגאס ולייק מייק (צילום: באדיבות קבוצת בלוסטון)
דימיטרי וגאס ולייק מייק (צילום: באדיבות קבוצת בלוסטון)

דימיטרי וגאס ולייק מייק, שניים מהיוצרים המובילים בסצנה האלקטרונית, יגיעו בחודש הבא ללייב פארק ראשון לציון. את החגיגה הזאת יחממו ג'ונאס בלו, מד מק, ראול ו-Blastoys. על הבאתם אחראית קבוצת בלוסטון של גיא בסר ושי מור יוסף.

ג'ונאס בלו (צילום: באדיבות קבוצת בלוסטון)
ג'ונאס בלו (צילום: באדיבות קבוצת בלוסטון)

האחים הבלגים-יוונים מתבצרים כבר שלוש שנים במקום הראשון בדירוג העולמי של מגזין "DJ MAG". הם הספיקו ליצור רימיקסים לליידי גאגא, דאפט פאנק וג'ניפר לופז, ושיתפו פעולה עם די.ג'ייז בולטים – בהם סטיב איוקי, דיפלו ומרטין גריקס. צמד הכוכבים מחזיק בבעלותו לייבל אלקטרוני מצליח בשם "Smash The House", ונוסף להופעות בבמות הראשיות בפסטיבלים הגדולים בעולם הם מפיקים מ-2010 את ההמנון השנתי של פסטיבל טומורולנד.

בין להיטי הפסטיבלים והמועדונים שיצרו דימיטרי וגאס ולייק מייק אפשר למצוא את "Wakanda", "Mamooth" ואת "Tremor" – שהפך להמנון המסיבות שלהם ושל מרטין גריקס שהשתתף ביצירה. ההופעות של השניים מתאפיינות בשילוב בין הלהיטים שלהם לבין קלאסיקות מודרניות כמו "Bittersweet Symphony" ולהיטי קאלט, כמו "The Hum" מ"הזאב מוול סטריט".

← דימיטרי וגאס ולייק מייק, לייב פארק ראשון לציון, שישי (25.5) 23:00, 200-240 שקל. מכירת הכרטיסים תיפתח ביום שלישי (10.4). לרכישת כרטיסים