דמיאן ג'וראדו ביטל – ומאס גותיק יופיעו בבארבי כמתוכנן

מאס גותיק הוציאה ב-2016 את אלבומה הראשון בלייבל הנחשב Sub Pop, עם אינדי פופ אווירתי ושירים כתובים היטב, שקיבל תשומת לב גדולה בחוגי האינדי

‏‏מאס גותיק  (צילום: יח"צ)
‏‏מאס גותיק (צילום: יח"צ)

דמיאן ג'וראדו, אחד מאמני האינדי-פולק הבולטים בעולם, ביטל את ההופעה המשותפת שהייתה מתוכננת עם להקת Mass Gothic. הלהקה תופיע בבארבי תל אביב בשבת (8.9) כמתוכנן.

מאס גותיק הוא למעשה פרויקט של נואל הרוקס, חבר לשעבר בלהקת Hooray for Earth. ב-2016 הוציאה מאס גותיק את אלבומה הראשון בלייבל הנחשב Sub Pop, עם אינדי פופ אווירתי ושירים כתובים היטב, שקיבל תשומת לב לא מעטה בחוגי האינדי.

עוד כתבות מעניינות:
מדריך ההופעות השלם לקיץ 2018
קופסת התקליטים שעושה כבוד לפנינים נשכחות במוזיקה הישראלית
13 הלייבלים העצמאיים הכי מסקרנים בישראל

מאחורי ג'וראדו עומדים 16 אלבומים שמיצבו אותו כאחד היוצרים המשמעותיים בתחום. האלבום החדש שבדרך, "The Horizon Just Laughed", צפוי להיות אישי במיוחד – וגם הראשון שהפיק לבד, אחרי שנים שבהן שיתף פעולה עם המפיק ריצ'רד סוויפט. השניים הגיעו לשיא יצירתי עם טרילוגיית האלבומים “Maraqopa”, "Brothers and Sisters of the Eternal Son" ו"Visions of Us on the Land", שיצאו בין השנים 2016-2012 והפכו לקלאסיקה מופתית.

← מאס גותיק, שבת (8.9), בארבי, קיבוץ גלויות 52 תל אביב, 149 שקל בסבב המכירות הראשון. לרכישת כרטיסים: אתר EventBuzz ואתר הבארבי