לונדון גראמר ביטלה את ההופעה בישראל

לונדון גראמר הודיעה על עצירת סיבוב ההופעות הבינלאומי עקב בעיות בריאותיות של הסולנית האנה ריד. רוכשי הכרטיסים יקבלו זיכוי מלא

לונדון גראמר (צילום: אליוט לי הייזל)
לונדון גראמר (צילום: אליוט לי הייזל)

להקת האינדי-פופ הבריטית לונדון גראמר עצרה את סיבוב ההופעות הבינלאומי שבמסגרתו הייתה אמורה להגיע לישראל לראשונה, עקב בעיות בריאותיות של הסולנית האנה ריד. חברת ההפקות הודיעה כי תעניק זיכוי מלא לכל מי שרכש כרטיס (ניתן לפנות בטלפון 9609*). ההופעה, שנקבעה למאי באמפי פארק קיסריה, הייתה חלק מטור שנערך לקידום האלבום השני שלה, "Truth Is a Beautiful Thing", שיצא ביוני האחרון.

>> המדריך המלא להופעות קיץ 2018 בישראל

לונדון גראמר נוסדה בנוטינגהאם ב-2009. חברי הלהקה, האנה רייד, דן רות'מן ודומיניק "דוט" מייג'ור, התחילו להופיע בברים מקומיים ב-2011, ותוך זמן קצר יחסית אותרו על ידי נציגים של חברות הקלטות. אלבום הבכורה שלהם, "If You Wait", שוחרר ב-2013. הוא הגיע למקום השני במצעד המכירות הבריטי וזכה באלבום פלטינה כפול.

בינואר 2017 שוחרר הסינגל הראשון מתוך האלבום השני של הלהקה, "Rooting For You". חודש לאחר מכן הציגה הלהקה את הסינגל "Big Picture" בעמוד הפייסבוק שלה. האלבום עקף את ההישג שזכה לו "If You Wait" והגיע למקום הראשון במצעד המכירות הבריטי.