עכשיו זה רשמי: נבחרו ארבעת מנחי האירוויזיון בתל אביב

איגוד השידור האירופי הכריז על זהות מנחי האירוויזיון שיתקיים בתל אביב במאי: ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב. את המופע האמנותי יבצעו עידן רייכל וליאור סושרד, ומתקיימים גם מגעים מול מדונה

הדמיית במת האירוויזיון (באדיבות כאן)
הדמיית במת האירוויזיון (באדיבות כאן)
25 בינואר 2019

אחרי לא מעט שמועות, כאן ואיגוד השידור האירופי הכריזו היום (שישי) על זהות מנחי האירוויזיון שיתקיים בתל אביב במאי. במקרה הזה השמועות לא היו רחוקות מהאמת, ואת הנבחרת ירכיבו ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב. על פי הפרסומים, בהפקה מתקיימים גם מגעים עם מדונה.

הבחירה בארז טל ובאסי עזר הייתה צפויה ושנויה במחלוקת באותה מידה, עוד כשהייתה בגדר שמועה בלבד. טל הוא כמובן המבוגר המנוסה מבין הארבעה: מאחוריו 25 שנות ניסיון בהגשה והנחיית תכניות טלוויזיה, והוא ליווה בקולו את שידור התחרות האחרונה בליסבון. עזר הגיש לצדו את "האח הגדול" ומנחה כעת את "הכוכב הבא לאירוויזיון", לצד רותם סלע. אליהם תצטרף בר רפאלי, שהנחתה בעבר את "אקס פקטור" ובקרוב תככב בכתב אישום בחשד להעלמות מס – עובדה שלא הפריעה לאף אחד מהצדדים המעורבים בעניין.

אסי עזר (צילום: רון קדמי)
אסי עזר (צילום: רון קדמי)

עוד כתבות מעניינות:
אירוויזיון 2019 בתל אביב: כל מה שצריך לדעת
הפתרון למצוקת הלינה בתקופת האירוויזיון: עיר אוהלים
מחירי המלונות בתל אביב בתקופת האירוויזיון קפצו באלפי ש"ח

הבחירה המשמחת מבין הארבעה היא כמובן לוסי איוב, כוכבת עולה בתאגיד השידור, ומי שהגישה את הניקוד הישראלי באירוויזיון האחרון. כזכור, היא סיימה את המשדר הקצר בברכת "ערב טוב" בעברית ובערבית, מה שגרם לשרת התרבות מירי רגב לחשוף שיניים.

לפי הפרסומים,את המופע האמנותי יקיימו נכון לעכשיו עידן רייכל וליאור סושרד, שעשו להם שם בינלאומי – בייחוד האחרון. לפי חשיפת ynet לפני כשבועיים, בהפקה הישראלית מתקיימים גם מגעים עם מדונה.