Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

"אצל הדודה והדוד": ככה הופכים להיט שהתיישן לפצצת פופ חדשה

אם זו לא הייתה פרסומת לבזק, היינו מתלהבים הרבה יותר, אבל עדיין, אגם בוחבוט ונועה קירל מראות איך עושים פופ שמח ומודע לעצמו, עם הפקה שנשמעת מיליון דולר

הדבר היחיד שמבאס בקליפ החדש והמושקע של נועה קירל (בחולצת ראגרטס!) ואגם בוחבוט הוא שמדובר בפרסומת לבזק. חוץ מזה, הכל מושלם שם: הצבעים, האנרגיה הקיצית שבאה בול בזמן, ההומור, ועיקר העניין: חידוש ל"אצל הדודה והדוד" של דני סנדרסון שצריך להילמד בבתי ספר לגרסאות כיסוי.

על אפם וחמתם של כל הטרחנים והמצקצקים, ככה עושים פופ צעיר ומודע לעצמו. זו הדרך לחדש להיט (ענק בפני עצמו) שחוגג 30 שנה, שהקליפ שלו זכה בזמנו בתואר "קליפ השנה". שתי כוכבות הפופ, שעוד לא היו בתכנון כשסנדרסון הוציא את השיר באלבום "חכם על קטנים" ב-1987, מדגימות איך עושים פופ ב-2017.

אפילו דני סנדרסון אוהב את הגרסה החדשה. "ראיתי את הקליפ, אני חושב שזה חביב ביותר", מסר.

[interaction id="59a54e4c1868a8c438dfce67"]

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!