תרימו את הווליום: פסטיבל תל אביב ווליום TAV 2018

ארבעה ימים ולילות שכולם מוזיקה אלקטרונית –הרצאות, פאנלים וחגיגת מרובת מיקומים ומסיבות. מה מחכה לכם שם והאם אנחנו בשיאה של מהפכה אלקטרונית?

תל אביב ווליום 2018. צילום: oart films
תל אביב ווליום 2018. צילום: oart films
5 בדצמבר 2017

תוכן שיווקי | פסטיבל TAV 

במהלך 20 השנים האחרונות הפכה תל אביב למעצמת מוזיקה אלקטרונית. כמעט בכל ערב ניתן למצוא מסיבות, פסטיבלים, מסיבות טבע, הופעות של אמנים מחו"ל או תקלוטים מקומיים בברים השכונתיים. די.ג'יים ויוצרים ישראליים חתומים בלייבלים בינלאומיים, ולייבלים ישראליים זוכים להכרה במדיה הבינלאומית על ימין ועל שמאל. אנחנו בעיצומה של מהפכה אלקטרונית כחול לבן, תחי מדינת הטיונים של ישראל!

פסטיבל TAV, שיתקיים השנה בפעם השלישית, חוגג את ההתקדמות העצומה בתחום המוזיקה האלקטרונית בארבעה ימים ולילות מלאי התרחשויות בשיטת ד"ר ג'קל ומיסטר הייד. במהלך היום, זמנו של ד"ר ג'קל, תתקיים ועידה שתארח עשרות פאנלים בהם האנשים המרכיבים ומניעים את התעשייה הבינלאומית ידונו בחידושים, בתוכנות, בסאונד, בעידן הטכנולוגי ובהזדמנויות שהוא מקנה. עם רדת החשכה, לעומת זאת, יגיע תורו של מיסטר הייד. בכל אחד מארבעת לילות הפסטיבל, ישתנו פני העיר ותל אביב תהפוך לחגיגה מרובת מיקומים ומסיבות.עשרות אורחים מחו"ל ומגוון רחב של די.ג'יים ישראלים יתפזרו בין המועדונים הכי אהובים של תל אביב וצמיד הפסטיבל יאפשר למבלים לדלג בין ים המסיבות השונות שיתפרשו ברחבי העיר במה שצפויה להיות מסיבה אורבנית מתמשכת.

מוזיקה אלקטרונית אלא מה. צילום: oart films
מוזיקה אלקטרונית אלא מה. צילום: oart films

"אנחנו עם שאוהב לחגוג ואנחנו צריכים את זה כפורקן", מסביר אדם יחיאל, היזם והמייסד של פסטיבל תל אביב ווליום TAV. "כל סוף שבוע לצאת ולדפדף את מה שקורה במהלך השבוע ובחדשות. אנחנו צריכים את זה, זה בריא".

הפסטיבל האלקטרוני מותאם לקהל המעודכן של תל אביב ולהתפתחות של הקהילה המוזיקלית שבו. "ישראלים נוסעים לחו"ל באופן קבוע, צורכים את המוזיקה שלהם מהמחשב ומעודכנים מאוד. פעם היית צורך מוזיקה משתיים-שלוש מדיות, והיום עם האינטרנט הכול פתוח. אמן ישראלי מעלה טראק לביטפורט (אתר הורדת מוזיקה אלקטרונית) ובאותו היום הוא נמכר באלפי עותקים אלקטרוניים בכל העולם. המידע נגיש לכל העולם וכך המוזיקה עוברת".

לרכישת כרטיסים ולפרטים נוספים

יחיאל מכיר את השינוי היטב. הוא מתקלט כבר כמעט שני עשורים, ובשנת 2004 פתח די.ג'יי בר באמסטרדם בשם DJ Café Max, שסיפק חלל לתקלוטים לאמנים מכל העולם, בין היתר גם ישראלים. שם הוא פגש את ריצ'ארד ז׳למה, מנהל הפסטיבל ההולנדי Amsterdam Dance Event, שהזמין אותו לקחת בו חלק. לאחר כמה שנים נפל האסימון – גם לתל אביב מגיע. "כבר באירוע הראשון הצלחנו להגיע לשיתוף פעולה עם 17 מקומות בילוי, כמעט 100 תקליטנים וקהל של כ-12 אלף איש", הוא נזכר.

יהיה חם. צילום: oart films
יהיה חם. צילום: oart films

הרבה מים עברו בנהר אלקטרוני מאז תחילתו של הפסטיבל. השנה הוא יארח כ-150 תקליטנים ב-25 מועדונים ברחבי העיר, כשלאירועים צפויים להגיע כ-30 אלף איש, בניהם גם תיירים. "בוועידה נקיים שיחות יוצרים על טכנולוגיה, האוס, טכנו, בוקינג, רעיונות. בלילה נצא למועדונים ליהנות ממוזיקה בווליום גבוה. מאה שעות של מסיבה נון סטופ, רכבת בלי עצירות".

"פסטיבל עירוני כמו שקורה באמסטרדם יכול לקרות גם כאן", מסביר יחיאל. "זה עובד לתעשייה, עובד לעיר, למועדונים, למוניות, לכולם. מדובר על להביא מוזיקה בצורה נכונה ולתת לה את המקום שמגיע לה. זה לא חלום רחוק, אני מאמין שתוך חמש שנים נראה 100 אלף איש שיוצאים לבלות בסוף השבוע".

לרכישת כרטיסים ולפרטים נוספים