צפו: "My Boy" – קליפ ושיר חדשים למארינה מקסימיליאן ותמיר מוסקט

"My Boy" הוא הסנונית הראשונה בלייבל החדש של תמיר מוסקט - Ape Records ששם לו למטרה להפיץ את הדברים הכי מגניבים שיש בכור ההיתוך הישראלי להציע לעולם

מארינה מקסימיליאן ותמיר מוסקט. צילום: אייל גרונברג
מארינה מקסימיליאן ותמיר מוסקט. צילום: אייל גרונברג
22 בספטמבר 2016

תמיר מוסקט, אחד המפיקים המוזיקליים החדשניים והמעניינים שפועלים בישראל (בלקן ביט בוקס, אסף אבידן, אביתר בנאי, שלומי שבן ועוד רבים) משיק לייבל חדש תחת השם Ape Records. צפו בקליפ החדש שהוא הסנונית הראשונה של הלייבל: "My Boy" יחד עם מארינה מקסימילאן. בהמשך צפויים שיתופי פעולה עם גלעד כהנא, A-WA, רן שם טוב ועוד.

קונספט וארט דיירקטור: תמיר מוסקט ותום דרום. בימוי הפקה ועריכה: BONAMAZE (גלעד אבנת וסתיו נחום)

כל סינגל שיצא תחת הלייבל מוגש באריזה ויזואלית מושקעת בשפה אחידה. לכל שיר קליפ רשמי, וגם גרסת לייב סטודיו וקטע "מייקינג אוף" שמתעד את העשייה באולפן ואת צילומי הקליפ. APE RECORDS (שייסדו מוסקט יחד עם שותפו אייל גרונברג) הוא שילוב של לייבל ובית הפקות, ששם דגש על הסאונד הישראלי ועל כור ההיתוך, ובדיוק את הצבעוניות והאקלקטיות הזו הוא שואף להצעיד קדימה: רוסית, תימנית, אפריקאית, מזרחית, כל הצבעים  שמרכיבים את התרבות המקומית עוברים בבלנדר של מוסקט, שמבריק אותם עם הפקה חדשנית. APE לא מוציא אלבומים שלמים – אלא סינגלים בודדים כאשר בפרונט של כל סינגל עומד אמן אחר, וגם קולות חדשים שמוסקט גילה בחיפושים קדחתניים בשטח וברשת.

הלייבל החדש יקיים הופעת טרום בכורה בפסטיבל אינדינגב הקרוב שחוגג עשור ב־27.10־29.10 – בהשתתפות מארינה מקסימיליאן, תומר יוסף, A-WA, גלעד כהנא ותמיר מוסקט.