בהופעה השנייה שלו בתל אביב, רינגו הופיע מול היכל ריק

ההופעה במוצאי שבת הייתה נחמדה, אבל גם זה לא הספיק כדי למלא את ההיכל ביד אליהו בערב השני. חבר הביטלס לשעבר מופיע בפני מאות בני אדם, ולנו קצת נשבר הלב

רינגו מופיע מול אולם כמעט ריק
רינגו מופיע מול אולם כמעט ריק
24 ביוני 2018

היכל מנורה מבטחים ביד אליהו עמד הערב (ראשון) ריק כמעט לגמרי בזמן הופעתו של רינגו סטאר. זו ההופעה השנייה ברציפות של רינגו בתל אביב, ולאחר שבמוצאי שבת הוא הופיע מול אולם לא מלא אך קרוב לכך, הפעם הוא הופיע מול מאות בני אדם בלבד. להופעה זו נמכרו כאלף כרטיסים בסך הכל מתוך כ-8,000 שהוצעו למכירה.

על רינגו עצמו ניכר שהוא מעט מבואס מהמתרחש בהופעה. אחד הנגנים שלו, קולין היי ממן אט וורק, התייחס לאולם הריק באופן ישיר ואמר: "Clearly this it not a full house but the most important people are here". לאור כמות הקהל הדלה נתנו לצופים לרדת מהיציעים ולהתקרב לבמה, אולם רבים מהם הביעו אכזבה על כמות הצופים שהגיעה לאירוע.

למכירת הכרטיסים ולנוכחות הדלה באולם תרמו ודאי משחקי המונדיאל. בתקופה שבה ישראלים רבים מרותקים למסך ועוקבים אחר המשחקים לא פשוט למכור שתי הופעות ברציפות, גם, ואולי בגלל, שמדובר בביטל החביב רינגו. לפחות הוא יוכל להתנחם בכך שהנבחרת שלו הביסה היום את פנמה בתוצאה 1-6.

בהפקת המופע תלו את האשם ברינגו ומנהליו, ומסרו ש"אלף איש רכשו כרטיסים למופע השני לעומת המופע הראשון אליו נרכשו 7,000 כרטיסים. מנהלי האמן התעקשו לקיים את המופע בכל מספר צופים למרות שהובהר להם על ידי המפיקים הישראלים שכמות הקהל נמוכה מאוד ורינגו צפוי להופיע בפני אולם ריק. סך הכל מספר הכיסאות שמכיל האולם עומד על כ-7,000 כיסאות". יש לציין שעל פי התגובה הזו, ההופעה הראשונה הייתה אמורה להיות מלאה לחלוטין – 7,000 כרטיסים מתוך 7,000 כיסאות – אולם זה לא היה המצב כלל, והאולם מכיל יותר מקומות ממה שצוין.

בהופעה הראשונה, כאמור, ההיכל לא היה מלא אך ניכר היה שהכרטיסים נמכרו יפה יחסית והאווירה הייתה מרוממת למדי רוב הזמן. זה מה שחשבנו על ההופעה עצמה.

בלי עזרה מחברים. האולם ביד אליהו בהופעה השנייה של רינגו
בלי עזרה מחברים. האולם ביד אליהו בהופעה השנייה של רינגו
כך זה נראה באולם הערב
כך זה נראה באולם הערב