דיווח: 8 נשים האשימו את מורגן פרימן בהטרדה מינית

על פי תחקיר עומק של רשת CNN, שמונה נשים מאשימות את השחקן הוותיק מורגן פרימן בהטרדה מינית. אם הטענות יתבררו כנכונות, פרימן יצטרף לשורה ארוכה של גברים בתעשייה שהואשמו במעשים דומים

מורגן פרימן בטקס פרסי גילדת שחקני המסך בלוס אנג'לס, בינואר (צילום: gettyimages)
מורגן פרימן בטקס פרסי גילדת שחקני המסך בלוס אנג'לס, בינואר (צילום: gettyimages)

השחקן הוותיק מורגן פרימן (80) עומד במרכז תחקיר גדול של רשת CNN, שחשפה היום (חמישי) כי שמונה נשים מאשימות אותו בהטרדה מינית ובהתנהגות לא הולמת.

אחת מהנשים שהתלוננו היא עוזרת הפקה צעירה, שסיפרה כי בקיץ 2015 החלה לעבוד על סט הסרט "פורשים בסטייל". לדבריה, פרימן הטריד אותה במשך כמה חודשים, נגע בה באופן לא רצוי והעיר על גזרתה ובגדיה. האשה סיפרה כי באחד המקרים פרימן "לא הפסיק לנסות להרים את החצאית שלי ולשאול אם אני לובשת תחתונים". אשה נוספת, שהייתה בעלת תפקיד בכיר בצוות ההפקה של הסרט "האשליה" ב-2012, סיפרה כי פרימן הטריד אותה ואת העוזרת שלה, לכאורה, במספר הזדמנויות בהן העיר על גופן.

על פי הדיווח, 16 אנשים דיברו עם CNN כחלק מהחקירה, שמונה מהם נשים שטענו כי היו קורבנות להטרדה מינית מצד פרימן או להתנהגות בלתי הולמת. אחרות טענו כי היו עדות למעשים. כל העדים טענו לדפוס של התנהגות לא ראויה לכאורה.

פרימן נחשב לאחד השחקנים הכי גדולים בהוליווד. הקריירה שלו נפרשת על פני כמעט חמישה עשורים, והוא כיכב בסרטים נחשבים, בהם "חומות של תקווה" ו"הנהג של מיס דייזי". אם ההאשמות יתבררו כנכונות, פרימן יצטרף לשורה ארוכה של גברים בתעשייה שהואשמו בהטרדות מיניות – בהן הארווי ויינשטיין, לואי סי.קיי, קווין ספייסי ורבים אחרים.

נכון לרגע זה לא נמסרה תגובה מצדו של פרימן.

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד