קווין ספייסי חוזר למסך בסרט חדש שהורג את האירוניה

"Billionaire Boys Club" צפוי לצאת לאקרנים ביולי, תשעה חודשים לאחר סקנדל התקיפה המינית. ספייסי יגלם נוכל הומו שמבצע הונאה כספית בחבורת גברים צעירים

קווין ספייסי (צילום: Getty Images)
קווין ספייסי (צילום: Getty Images)

קווין ספייסי יחזור בחודש הבא למסך הגדול, תשעה חודשים אחרי שהוחרם בהוליווד בעקבות סקנדל תקיפה מינית. למרות שהיה נראה כי ההאשמות חוללו שינוי של ממש בשטח, הטריילר לסרט החדש בכיכובו, "Billionaire Boys Club", לא משאיר מקום לספק.

קווין זכה לתפקיד מרכזי בסרט, והוא יגלם את דמותו של נוכל הומו שמבצע הונאת פונזי על חבורת גברים צעירים שרוצים להתעשר במהירות. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש בשנות ה-80 בלוס אנג'לס. הפרטים הסופיים על הפצת הסרט היו אמורים להיחתם באוקטובר האחרון, אלא שאז הואשם ספייסי בתקיפה מינית. את הסרט ביים ג'יימס קוקס.

קווין ספייסי (צילום: Getty Images)
קווין ספייסי (צילום: Getty Images)

עוד כתבות מעניינות:
התגובה של ספייסי להאשמה נגדו מסוכנת והומופובית
העונה האחרונה של בית הקלפים תמשיך בלי קווין ספייסי
דיווח: 8 נשים האשימו את מורגן פרימן בהטרדה מינית

כזכור, אחרי התפוצצות הפרשה נטפליקס הודיעה שהעונה האחרונה של "בית הקלפים" תצטלם בלעדיו, והוא נחתך מסרטו החדש של רידלי סקוט, "All The Money In The World". בשני המקרים הצילומים כבר יצאו לדרך, והסצנות צולמו מחדש.

פרשת ספייסי התחילה עם ריאיון של השחקן אנתוני ראפ בסוף אוקטובר 2017, שבו סיפר שספייסי תקף אותו מינית ב-1986, כשהיה בן 14 בלבד. לאחר מכן פרסם ספייסי התנצלות ויצא מהארון, במה שהצטייר כניסיון להסיט את האש מההאשמה החמורה. הריאיון פתח קופת שרצים ואחריו סיפרו נשים וגברים נוספים שהותקפו או הוטרדו על ידי השחקן.

לאחרונה עלו לחדשות שתי התפתחויות משמעותיות בגל ההטרדות המיניות בהוליווד: המפיק הארווי ויינשטיין הסגיר את עצמו למשטרה ונעצר בחשד לעבירות מין, ותחקיר ענק של רשת CNN חשף כי שמונה נשים האשימו את מורגן פרימן בהטרדה מינית.

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד