רוקנ'רול: לאור הביקוש הרב – נוספה עוד הופעה לכריס רוק בישראל

אחד הקומיקאים המצליחים ביותר בעולם יקיים שתי הופעות בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בינואר 2018

כריס רוק. צילום: Getty Images
כריס רוק. צילום: Getty Images

הופעה נוספת לכריס רוק בישראל. בשל הביקוש הרב לכרטיסים למופע של הקומיקאי בישראל, נוספה הופעה נוספת, יום לאחר המופע המקורי. המופעים של רוק בישראל יתקיימו בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו, Total Blackout Tour.

כריס רוק זכה במהלך הקריירה שלו בארבעה פרסי אמי ושלושה פרסי גראמי, ונחשב כבר שנים לאחד הסטנדאפיסטים המובילים בעולם. הוא התפרסם לראשונה ב"סאטרדיי נייט לייב" בתחילת שנות התשעים, יחד עם קומיקאים נוספים כמו אדם סנדלר ורוב שניידר. לאחר מכן התחיל לככב בקביעות בקומדיות הוליוודיות כמו "מדגסקר", "דוגמה", "מת לצחוק", "נשק קטלני 4" ועוד, ואף הנחה פעמיים את האוסקר. בנוסף רוק כותב ומעורב בסדרות והפקות טלוויזיה רבות ומצליחות

מגזין הרולינג סטון דירג את רוק בחמישייה הראשונה בדירוג 50 הקומיקאים הגדולים בכל הזמנים, בנימוק ש"כריס רוק עולה לבמה כמו מתאגרף, כמו מטיף וכמו משורר והכל באיש אחד. הקהל יודע מה מצפה לו ורוק משחרר חבטות עם קצב ועצמה. הוא מתעסק בקהל ובתוכן בטכניקה שנוגעת בשלמות וחשוב מזה – הרעיונות שלו לגבי מערכות יחסים, גזע ופוליטיקה מאתגרות את שומעיו וגורמות להם לחשב מחדש כל מה שידעו קודם לכן. רוק מעז ללכת רחוק מאוד עם החומרים. לא חושש להתחדש ולהפתיע על הבמה".

כריס רוק בישראל, שני-שלישי (8-9/1/18) 21:00, היכל מנורה מבטחים, כרטיסים החל מ-269 ש"ח: 9080*