דלפה הקלטה ממופע חדש של לואי סי.קיי, וזה נשמע רע מאד

הקומיקאי, שלקח הפסקונת מהבמה עקב תלונות על הטרדות מיניות, נשמע לועג לזהויות מגדריות ולניצולי הטבח בתיכון בפלורידה. לואי סי.קיי קלאסי? אולי אם זה היה מצחיק

לואי סי.קיי. צילום: Getty Images
לואי סי.קיי. צילום: Getty Images
31 בדצמבר 2018

הקלטה ממופע חדש של לואי סי.קיי דלפה לרשת, והוא פשוט לא למד כלום. ככל הנראה, ההקלטה לקוחה מסטנדאפ שעשה הקומיקאי במועדון הקומדי סלר בניו יורק בתחילת החודש. תחילה היא עלתה ליוטיוב ומאז הוסרה, אבל גולשים זריזים העלו אותה מחדש לטוויטר. בהקלטה נשמע הקומיקאי, שהקריירה שלו החלה לקרוס אחרי שנשמעו נגדו תלונות על הטרדות מיניות, לועג לזהויות מגדריות ולניצולי הירי בתיכון פארקלנד בפלורידה – ומצליח להעביר כמה דקות בלי פאנץ' שיצדיק את כל הרפש שפלט על הבמה.

סי.קיי דיבר על ההתנהגות של צעירים היום ועד כמה שהיא רחוקה מהמופרעות של בני דורו בגילאים ההם. הוא המליץ להם שבמקום להיות מעורבים פוליטית, הם צריכים "לזיין אחד את השני עם האצבע ולשתות שוט ג'לי". עד כאן סי.קיי קלאסי, אלא שאז זה הגיע: "הם כמו משפחת מלוכה, הם אומרים לך איך לקרוא להם", והמשיך בקול הומואי סטריאוטיפי: "'פנה אלי כ-They/them, כי אני מזדהה כג'נדר ניטרלי'. אוקיי, אז אתם צריכים לפנות אליי כ'שם' (There), כי אני מזדהה כמיקום. והמיקום הוא הכוס של אמא שלך". הוא המשיך לתהות בקול: "מה אתם עושים? אתם צעירים, אתם צריכים להיות משוגעים, לא לבושים בחליפה ואומרים: 'אני כאן כדי לומר'. לכו תזדיינו".

אחר כך התייחס סי.קיי לטבח בתיכון פארקלנד בפלורידה שהתרחש השנה. "אתם לא מעניינים רק בגלל שלמדתם בתיכון שבו ילדים נורו. למה זה אומר שאני צריך להקשיב לכם? איך זה הופך אתכם למעניינים? לא ירו בכם, דחפתם ילד שמן מהדרך ועכשיו אני צריך להקשיב לכם מדברים?".

בשנה שעברה החלו לצוץ נגד סי.קיי תלונות על הטרדות מיניות. הניו יורק טיימס פרסם תחקיר שהביא עדויות של חמש נשים שהאשימו אותו במעשים מגונים, ומכאן הקריירה שלו התדרדרה: נטפליקס ביטלה פרויקטים עתידיים איתו, רשת FX ששידרה את "לואי" הודיעה על הפסקת היחסים איתו, הוא פוטר מסרט אחד וסרט אחר ששיחק בו נגנז.

לאחר כל אלה הודה סי.קיי במעשים שיוחסו לו. "העברתי את הקריירה הארוכה והממוזלת שלי תוך שאני אומר כל מה שבא לי. עכשיו אני לוקח צעד לאחור ואקדיש זמן רב להקשבה", כתב בהצהרה שפורסמה בשנה שעברה. מאז הוא חזר לבמה מספר רב של פעמים והפסקה לא ממש הייתה שם.