אבא / בן / סקס / כסף

סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
18 בינואר 2018

 

*
לאבא שלי יש סולם / מגיע כמעט עד שמיים
ואבא שלי כה רעב / אוכל ארוחה פעמיים
ואבא שלי הוא הטוב מכולם,
ואבא שלי הוא הכי בעולם,
ורק בגללי הוא האבא שלי, כי הבטיח הוא לי, שהוא רק שלי! (מתוך הקלטת הסתר של חברת החדשות. אבל את זה הם לא ישדרו, ה0מאלנים הקקות האלה. הם ישלמו חמישים אלף שקל בשביל הטקסט, אבל אפילו לא שקל אחד בשביל הסאבטקסט)

*
אחח, טפיפות רגליים קטנות ברחבי הבית! אין כמו משרת גמד (וו. סי. פילדס)

*
האדיפוס הקלאסי זה להרוג את אבא ולשכב עם אמא. אז אתם יודעים משהו? אצלי זה הפוך (יאיר הצעיר. עוד קטע שלא שודר. התקשורת האלה, רק הצהוב מעניין אותם)

*
הצרה עם אנשים שבנו את עצמם במו ידיהם היא שהם עבדו עם חומרים מאיכות נמוכה (ג'ודי אלן)

*
אתמול בלילה חלמתי שאכלתי חמישה קילו מרשמלו. התעוררתי בבוקר, ולא מצאתי את הכרית (טומי קופר)

*
אמרו לי, יאיר נתניהו בחוץ, הוא אוטוטו משיג ארבע מאות שקל ועושה אותך בעמידה. אבל הזמן חלף וחלף וחלף, כמו הנעורים באוקראינה, והוא לא בא.
מה יכולתי לעשות?
עברתי לבא בתור.
אבל בלב אמרתי: תמיד אחכה לך, יאיר. אתה הריצ'רד גיר שלי. ולא בגלל שאתה מכניס גרבילים לתחת – כלומר, לא רק בגלל זה. אלא בגלל שאתה, יאיר, אתה החלום של כל זונה (האחת, בכל הסיפור הזה, שאף אחד לא טרח לשאול מה קרה איתה. אז בשביל זה אנחנו כאן. ויש המשך מפתיע:)

*
המשך מפתיע: מאוחר יותר באותו ערב נפלתי למכונת זמן. והגעתי לעתיד, לזמן שיהיה רצח נתניהו. אבל לא בנימין נתניהו. ולא יאיר נתניהו. איזה נתניהו מאוד עתידי, שהוא שילוב של ראש ממשלה ורובוט ושפן. ורוצחים אותו לא בגלל פוליטיקה, אלא בגלל שמגלים שאחד מאבות אבותיו הזמין חשפנית ללפ־דאנס ולא שילם לה ארבע מאות שקל. אז אמרתי לעצמי: לפחות בעתיד יש יותר צדק מעכשיו. פתאום נהיה קרע בזמן־חלל, ויצאו ממנו מאבטחים מהשב"כ ואמרו לי, זונה! גם לקחת לנו את המכונת זמן וגם את משתמשת בה כדי ללכלך על נתניהואים מהעתיד? לפחות היית חוזרת בזמן והורגת את היטלר התינוק, או משהו (ויש תשובה ניצחת:)

*
תשובה ניצחת: זיבי. ככה אמרתי להם: זיבי, אני רוצה את הארבע מאות שקל שלי, שמישהו אחר יהרוג את היטלר התינוק. הצעה שלי? הימלר התינוק. ואיך שהוא יהרוג אותו הוא יגיד בקול של תינוקים, אבל בנחישות של ריאליטי: רק אחד שורד! (החשפנית של יאיר)

*
מי שמתגלח בתער מרגיז את אלוהים, ויכול בטעות לבלוע את השערות הקטנות עם הקצף גילוח. מי שמתגלח בחשמלי משמח את אלוהים, אבל מצד שני יכול להתחשמל. זה שאלוהים שמח זה עוד לא אומר שהרווחתם משהו (הרבי מלובביץ'. לא ההוא. מה חשבתם, היה שם רק רבי אחד? היו כמה וכמה. ודווקא זה שציטטנו כאן היה הרב הראשי. אבל הספרדי, אז מי סופר אותו)

*
בסוף החזירו אותי בכוח לאותו הזמן שממנו יצאתי, ולאותו מועדון חשפניות שממנו יצאתי, ולאותם ארבע מאות שקל שלא קיבלתי. ובכיתי, ואמרתי, העולם הוא כזה לא הוגן! אז ההם מהשב"כ אמרו לי, הוא דווקא מאוד הוגן לנתניהואים אבל פחות הוגן לזונות, לצערנו הרב. מצד שני יש תקווה כי מתישהו במהלך ההיסטוריה המציאו טמפונים וזובירקס, וגם ולא דורכים עלייך דינוזאורים, אז זה לא שאין התקדמות ביחס לנשים. שזה יפה מצידם. בתור שב"כניקים, הם מאוד רגישים (ועד כאן, כי יש גבול כמה מקום צריך לתת בטור אחד למישהי שאחרי הכל, הדבר היחיד שעשתה באופן אקטיבי זה לא לקבל ארבע מאות שקל. מילא שכספי ציבור מממנים לו נהג ומאבטח כשהוא הולך לזונות, אבל בסוף הוא לא קונה כלום? הליכוד הולך ומתרחק מערכי הקפיטליזם הליברטיאני, אני אומר לכם. אורן חזן כבר היה גומר פעמיים)