אגף התרבות בעירייה לאמנים: אתם לא לבד

בעקבות התרסקות ענף התרבות: גיורא יהלום פנה באמצעות פייסבוק ליוצרים ויוצרות והציע תמיכה מצד האגף בפרויקטים ובחיפושי עבודה בתחום

עשרות אלפי מובטלים בענף התרבות. גיורא יהלום (צילום: שלומי יוסף)
עשרות אלפי מובטלים בענף התרבות. גיורא יהלום (צילום: שלומי יוסף)

בעקבות סגירתם המחודשת של התיאטראות ואולמות ההופעות, גזר פנה ראש אגף התרבות והאמנויות בעיריית תל אביב יפו, גיורא יהלום, באמצעות פייסבוק לאמני ואמניות העיר – שחקנים, מוזיקאים ויוצרים שנפגעו ממדיניות הממשלה וטיפולה הכושל במשבר הקורונה ונמצאים על סיפה של קריסה כלכלית – והציע את סיועו ותמיכתו של האגף במספר מסלולים ותחומים.

כסף עבור פרויקטים: "תביאו יוזמה למשהו שאתם רוצים לעשות במחיר סביר (ושתציית לכללי התו הסגול) ונראה איך אנחנו יכולים לסייע לכם להרים אותה בכפוף לצרכי העיריה בתחום. אנחנו לא מבטיחים שהכל יתקבל אבל לעת עתה יש על מה לדבר"

עבודה בתחומי האמנות: "הירשמו אצל צוות החירום שהקמנו, תענו על שאלון קצר וננסה למצוא לכם עבודה ביוזמות תרבות ואמנות של העיריה".

סיוע בקידום ושיווק: "אנחנו עובדים במרץ על בניית סדנאות כלים מקצועיות שילמדו אתכם איך לשרוד כלכלית ואיך לשווק ביעילות את מרכולתיכם האמנותית. בינתיים אנחנו יכולים לנסות ולעזור לכם לקדם אותה בעמודי הרשת שלנו".

עזרה סוציאלית: "למי שצריך, למי שזקוקה, הירשמו אצל הצוות שלנו ונשדך אתכם לסל הסיוע העירוני. אנחנו מבטיחים לשמור על דיסקרטיות".

"גם ביום הזה, שהוא היום הקשה ביותר לתרבות בעיר מאז התחיל המשבר, אגף התרבות והאמנויות נמצא כאן כדי לעזור לכם", כתב יהלום. פניות אל צוות החירום באגף התרבות בעירייה: tarbutayom@gmail.com

אמני ואמניות העיר אתם לא לבדגם ביום הזה, שהוא היום הקשה ביותר לתרבות בעיר מאז התחיל המשבר, אגף התרבות והאמנויות נמצא…

פורסם על ידי ‏‎Giyora Yahalom‎‏ ב- יום שני, 6 ביולי 2020