יש סיבה לשמוח: המופע הענק של אדריאטיק ינחת בעיר ביום העצמאות

אדריאטיק (צילום: יחסי ציבור)
אדריאטיק (צילום: יחסי ציבור)

חשבתם שלא תשמחו יותר מדי ביום העצמאות הקרוב? אז מיוזיק TLV יתנו לכם סיבה לשמוח: אדריאטיק, צמד יוצרי הטכנו מהאהובים ביותר בישראל, ישתלטו על חוות שלם בפארק אריאל שרון בצהרי יום חגנו הלאומי עם מופע חדש ועצום בהופעת בכורה עולמית שתעשה לכם כחול לבן במוח

23 בפברואר 2023

קצת מוקדם לדבר על יום העצמאות, עכשיו ששבוע הקרחנה הלאומי של חג פורים נמצא בפתח ופסח נראה כמו עתיד רחוק, אבל אין ברירה אלא לדבר על יום העצמאות. זה לא הולך להיות יום עצמאות רגיל, עם כל מה שהולך במדינה, ורבים ירגישו אולי שאין מה לחגוג. אבל לפחות במקום אחד בארץ תהיה סיבה טובה לחגוג. המקום הוא פארק אריאל שרון העצום והנהדר שבפאתי מזרח העיר, והסיבה היא "X", מופע הענק החדש של אדריאטיק, הצמד האלקטרוני השווייצרי הנערץ שהופיע באומן 17 בדצמבר האחרון והעיף את המדבר באוויר בפורים שעבר במסיבת ענק בחאן השיירות, עם סט שנמשך שש שעות רצופות.

אדריאטיק הם אדריאן שאלה ואדריאן שוורץ, צמד מפיקים ודי.ג'ייאים בפועלים תחת השם הזה מאז 2009 וטיפסו לאט ובהתמדה נחושה אל הטופ של סצנת הטכנו המלודי בעולם, עם כל הדרמה המוזיקלית והבמות המרכזיות בפסטיבלים שכרוכים בכך. הם מרבים לשת"פ עם סולומון וחתומים בלייבל שלו, ובמקביל חתומים באפטרלייף, הלייבל של Tales Of Us ומחזיקים בסגנון דומה עם טוויסטים משלהם, מה שהופך אותם כמעט אוטומטית לחביבי הקהל בישראל.

המסיבה המתוכננת בתל אביב ביום העצמאות, בהפקת מיוזיקTLV  היא כאמור חלק מפרויקט חדש של הצמד תחת הכותרת "X", וזו תהיה הופעת הבכורה שלהם בקונספט הזה מתחת לכיפת השמיים, אחרי שחשפו אותו לראשונה בציריך בחודש שעבר. מדובר במופע אודיו-ויזואלי הכולל מייצג יחודי שיוטס לכאן מציריך יחד עם עשרות אנשי צוות משוויץ, ויארחו באווירה פסטיבלית גם את ההרכבים החו"ליים Ivory ו-Ae:ther, כמו גם את הצמד הישראלי הבינלאומי המצליח Jos&Eli שחתום אף הוא בלייבל של סולומון. יאללה להתארגן.
>> אדריאטיק, "X", חוות שלם – פארק אריאל שרון, 26.4 23:00-14:00, הרשמה לקראת מכירת הכרטיסים שתחל ב-13.3 כאן