פסטיבל אואזיס מסביב לעולם מזמין אתכם להיכנס לתפריט

אוהבים אוכל מסביב לעולם? מעולה. מסעדת אואזיס ו־Time Out תל אביב מזמינים אתכם להשתתף בתחרות שתלהיב לכם את כל החושים, ותזכה אתכם בפרס מפנק במיוחד

השפית רימה אולברה. צילום: אנטולי מיכאלו
השפית רימה אולברה. צילום: אנטולי מיכאלו
11 בינואר 2018

תוכן שיווקי | אואזיס

מוצאים את עצמכם טסים לחופשות וחוקרים את הטעמים המקומיים ואת המנות הכי אותנטיות? מעולה. העלו לאינסטגרם או לפייסבוק תמונות של מאכלים מקומיים שאכלתם בזמן טיול בחו"ל, השתמשו בהשטאג OasisAroundTheWorld# ותייגו את Time Out תל אביב. חמש התמונות המרגשות והאותנטיות ביותר יקבלו אדפטציה של השפית רימה אולברה, ויזכו את המצלמים בארוחה זוגית מלאה ומפנקת במיוחד במהלך הפסטיבל. מוכנים? טוסו על זה.

מסעדת אואזיס של השפית רימה אולברה כבר זכתה אצלנו למקום של כבוד. אולברה, יוצרת לא שגרתית שהגיעה אלינו מקליפורניה הרחוקה, שומרת על הסטנדרטים שהציבה בתחילת דרכה בקנאות עיקשת. היא נוהגת בחומרי הגלם שעוברים תחת ידיה באותה קפדנות שבה היא מטפלת באווירה, בעיצוב ובשירות במסעדה.

עם 30 שנות ניסיון במטבחים הטובים ביותר בקליפורניה וברחבי העולם, אולברה מקפידה להגיש את העולם על צלחת. תפריט העיקריות במסעדה מדמה מסע לאורכו ולרוחבו של הגלובוס עם מנות המסומנות באותיות הקוד של שדות התעופה של ערי מוצאן.

סלט זוקיני נא. צילום: אנטולי מיכאלו
סלט זוקיני נא. צילום: אנטולי מיכאלו

הבישול האקלקטי באואזיס הוא בדיוק מה שהחך הטרנס אטלנטי והסקרן שלנו אוהב – קפיצה מאיסטנבול לפריז, משם לטוקיו וסרדיניה, על כל הטוב המצוי בכל אחת מהן. לקראת פסטיבל אואזיס מסביב לעולם, Time Out ומסעדת אואזיס מזמינים אתכם לקחת חלק במסע, להכניס את המנות העולמיות שהכי נהניתם מהן לתפריט ולזכות בארוחה זוגית ומפנקת שתטיס לכם את בלוטות הטעם.

כל ערב תפריט אחר. תתכוננו להתמכר. צילום: אנטולי מיכאלו
כל ערב תפריט אחר. תתכוננו להתמכר. צילום: אנטולי מיכאלו