הדור הבא: אוזריה נקסט דור בא לעשות לכם שמח

אוזריה נקסט דור החדש, שפתחה אביבית פריאל ליד האוזריה הטובה והאהובה, יציע מנות קטנות במחירים קטנים ובאווירה קלילה ומשועשעת

אוזריה נקסט דור (צילום: אנטולי מיכאלו)
אוזריה נקסט דור (צילום: אנטולי מיכאלו)
10 באוגוסט 2016

השפית אביבית פריאל חזרה מחופשה בחבל הבסקים בדיוק בזמן בשביל לפתוח במהלך סוף השבוע האחרון (להרצה שקטה) את אוזריה נקסט דור שלה. מסוחררת מבשרים ומיינות ספרדיים, אפשרה פריאל ללקוחות שלא נותר להם מקום במסעדת אוזריה לזלוג אל הבר שפתחה בדלת הסמוכה. מסוף השבוע הקרוב הנקסט דור אמור להרחיב את שעות הפעילות בהדרגה עד למצב שבו יוגשו בו מדי בוקר בראנצ'ים של שוק לוינסקי, ובערבים יהיה אפשר להיכנס אליו ללגימה של בירה או לארוחה. להבדיל מהאוזריה, הנקסט דור יציע מנות קטנות יותר במחירים קטנים יותר (וזה לא שהאוזריה עצמה היא מקום מחייב או פורמלי במיוחד, אבל מתברר שתמיד אפשר להיכנס לרמת מעורבות מתונה עוד יותר ולהקליל את האווירה בעזרת צוות טבחים משועשע במטבח פתוח לסועדים).

אוזריה נקסט דור (צילום: אנטולי מיכאלו)
אוזריה נקסט דור (צילום: אנטולי מיכאלו)

תמצאו פה תפריט שמתחיל במחירים הולמים לכל כיס: שיפוד אנשובי ומחמצים (12 ש"ח), לחם ומטבל עלי גפן (18 ש"ח), קלמרי מטוגן עם איולי (18 ש"ח), טונה אדומה ואבוקדו עם וינגרט צ'ילי (58 ש"ח), צ'יפס ברבוניות עם איולי ולימון (56 ש"ח), מולים בגבינת עזים וזעפרן (62 ש"ח); ולסיום צלחת שרקוטרי עם חמון, צ'וריסו, סלמי ספרדי, ברזואלה ביתית ושאר גודיז של קרניבורים (78 ש"ח), טוסט קטן עם טונה מעושנת וצ'ימצו'רי בצל ירוק (16 ש"ח). גם לצמחונים יהיה פה מבחר מלהיב במיוחד של רביולי סלק בקרם גבינת עזים (38 ש"ח), ארטישוק בגריל על קרם תירס ופרמזן (38 ש"ח) ועוד.

עוד כתבות שיפתחו לכם את התיאבון:
חיים כהן פותח מחדש את מסעדת קרן
נפתחה יוגורטיית השף טופיה 
הכירו את מסעדת טיטו מקבוצת בנדיקט

בבקרים יוגשו במקום ארוחות שחלקן הן המשך ישיר לקוק בוק קפה שפעל פה עד לא מזמן. לנוכח דרישת הקהל יוגשו ארוחות בוקר טורקיות, ארוחת שקשוקה ירוקה וכו', וגם צלחת דגים כבושים ומעושנים ועוד (60 ש"ח לבראנץ'). הבירות פה מרפררות לפשטות, כלומר קרלסברג וטובורג, ונוסף לאלכוהול השגרתי מנהל הבר של האוזריה, דניאל דרי, יצר קוקטיילים מוכנים בבקבוק.

בימים רביעי־חמישי הקרובים תוכלו להגיע כבר מהשעה 18:00 ובשישי מ־12:00. בעתיד הקרוב ייפתח המקום משעות הבוקר- שווה להתקשר ולבדוק.

אוזריה נקסט דור