בנות כת הסייטן דוגמות את התפריט הטבעוני ב"גרג"

גם יפות וגם טבעוניות, כת הסייטן. צילום: איליה מלניקוב
גם יפות וגם טבעוניות, כת הסייטן. צילום: איליה מלניקוב

ההורמונים של הטבעונית לא ידעו אם לשמוח או לבכות כשזו הבינה שקפה גרג בדיזנגוף סנטר פתח בפניה יותר מ־50 אופציות בתפריט החדש שלו. מצד אחד, בפעם האחרונה שהיו לה כל כך הרבה אפשרויות היא הייתה בת 16 וידעה לשלוט בעצמה, מצד שני, את 15 הק"ג שהקציבה לעצמה לעלות בהריון כבר בזבזה מזמן על פחמימות ריקות. הצמחונית הושיטה יד שרירית לעזרה והמליצה לנסות בכל מחלקה בתפריט לפחות דבר אחד.

"קל לדבר מבעד לאפס אחוזי שומן", התמרמרה הטבעונית. גם בורקס הגבינה והחצילים (בצק פילו עם ירקות, טחינה ואריסה, 39 ש"ח) וגם מנת הווג'י המבורגר עם צ'יפס (49 ש"ח) גרמו לטבעונית לבכות. הצמחונית השתלטה בינתיים על סלט טופו פטריות (קוביות טופו, אגוזי מלך, פטריות, רוטב טריאקי בוויניגרט תפוזים, 63 ש"ח) ועל הפיצה הטבעונית (46 ש"ח). הידיעה שעל התפריט עבדו חצי שנה, עוד לפני שלבית "האח הגדול" נכנסה טל הטבעונית הווינרית, גרמה לשתיים להשתלט גם על כמה כריכים וטוסטים (43־47 ש"ח) כאילו היו דנית ונופר בהתקף אפילפטי ביום שבו עזב הפח הגדול את הבית.

הבעלים (הטבעוני) והשף של המקום ללא ספק פיצחו משהו, ולא ויתרו על האיכות. ההוכחה הסופית לכך נמצאת באצבעות הקראנץ' הטבעוניות (8 ש"ח ליחידה) בכדורי הסורבה הלא שגרתיים (18 ש"ח) ובמוס השוקולד והחלבה (32 ש"ח).

מבחן חלב הסויה: לא לוקחים תוספת, חברים עד הסוף.

מה עושים הקרניבורים: התפריט שלהם קצת הצטמצם, שיבינו רמזים.

חוכמת הטופו: לא משנה מה תאכלו, קחו ליד גרניטה פקאן, שייק חלבה או קופי שייק.