כת הסייטן – בנדיקט

בנות כת הסייטן פתחו את היום עם ארוחת בוקר בבנדיקט, ושוב מצאו את עצמן גונחות מהנאה. הפעם בעקבות קרפ טבעוני בתוספת רוטב אוכמניות

בנדיקט
בנדיקט

עבור בנות הכת, "בוקר טוב" זו יותר מסתם אמירה, בעיקר אם שומעים אותה בשעות לא שגרתיות של היממה – זו ההוכחה שאת יותר ממישהי לזלול ולשלוח במונית. הצמחונית, שבשבילה כל שעה היא שעה טובה לכמה ביצים, פגשה את הטבעונית (שמעתה היא גם – סקופ! – הריונית!) במקום שנותן ריספקט לאישה, בלי לשפוט אותה על כך שהיא אוכלת בשביל שניים – הבנדיקט.

המקום שמציע ארוחות בוקר מכל המינים, הסוגים, הדתות והצבעים במשך 24 שעות, השתדרג לאחרונה בגרסה טבעונית ומשובחת במיוחד. הטבעונית הצליחה להתעלם מבחילות הבוקר שלה (שגם הן, מסתבר, מגיעות 24 שעות ביממה ובכל הצבעים) והתנחמה בחביתת חומוס עם בצל מטוגן, תירס, עגבניות ועשבי תיבול בליווי מרענן של ממרחי ברוקולי עם שעועית, כרובית ולימון, ועדשים כתומות עם כוסברה, לחמים, סלט ושתייה (53 ש״ח). לצמחונית לא נותר אלא לשים בצד את השקשוקה הרגילה שהזמינה ולהתפלש במנה של חברתה, תוך נהימות "את לא באמת צריכה לאכול בשביל שניים, כן?". ריגוש מיוחד נרשם כשהשתיים הגיעו לקינוח, שהפעם, תאמינו או לא, לא כלל פרי מעליב אלא עילוי בצלחת: קרפ טבעוני ממולא בשוקולד אלוהי מחלב סויה, בתוספת רוטב אוכמניות וסלט פירות (34 ש״ח) – מתכון מוצלח לגניחות גרוניות. בנדיקטוס, היית מדהים!

מבחן הסויה: לא לוקחים תוספת. ועל כן נבקש עוד סיבוב.

מה עושים הקרניבורים: תאכלו מה שאתם רוצים, לא נסתכל לכם בצלחת (אבל על הבוקר?).

חוכמת הטופו: אל תשאלו למה, אבל גם לטבעוניות ענוגות יש גרעפסים בניחוח קבב. תעלומה שכזו.

למסעדות בנדיקט