כת הסייטן – גלידריית ג'לה

לא משהו זניח כמו החורף יעצור את בנות כת הסייטן מלזלול גלידה טבעונית: הביקור בגלידריית ג'לה השאיר אותן עם טעם טוב בפה וגעגוע למאמן כושר

גם יפות וגם טבעוניות, כת הסייטן. צילום: איליה מלניקוב
גם יפות וגם טבעוניות, כת הסייטן. צילום: איליה מלניקוב

כחלק מחגיגות "הכיני גופך לאביב" ארזו הטבעונית והצמחונית את הצלוליט, הפעילו את השריר הכי פעיל בגוף – האמברקס של גט טקסי – והרחיקו עד רמת גן, המקום שבו פיצחו את שאלת מיליון הדולר, הסוד הגדול והנחשק ביותר – מה נשים רוצות. ברשת הגלידריות ג'לה, המושקת בימים אלו, נותנים לנו להגיע עם איזו קפריזה שמתחשק לנו, ומתחייבים לתת לנו את הסחורה מתוצרת חלב שקדים/חלב אורז/חלב פרה/דיאטטי ובכל טעם שבו חשקה נפשנו. וכשנותנים לבחורה לבחור, הבחורה מתפזרת: הצמחונית מלמלה דברים כמו "מלפפון עטוף בליצ'י עם רוטב תותים ונקודות שוקולד שחור וגדול", בעוד הטבעונית הייתה עסוקה בלאבד את הצפון עת הבינה שהיא אשכרה הולכת לנעוץ שיניה בוופל בלגי אמיתי ומאה אחוז טבעוני (40 ש"ח עם קצפת ופירות או 25 ש"ח לערכת עשה זאת בעצמך, בבית בשקט ובחושך).

המקום הקסום מציע יותר מ־30 טעמים של גלידה (מתוכם לפחות חמישה טבעוניים), וכאמור מבטיח להגשים כל פנטזיה. השתיים איבדו את הסיכוי לביקיני בעזרתן הנדיבה של גלידת חלב אורז עם בננות ופצפוצי שוקולד וגלידת חלב שקדים עם שקדים מולבנים ודובדבן אמרנה (14 ש"ח לכדור, 15 ש"ח לכדור של שני טעמים, 18 ש"ח לשני כדורים ו־22 ש"ח עבור שלושה). "יש גברים שמעדיפים מלאות", אמרה הטבעונית עת ליקקה את פירורי הגביע מהסנטר השני שלה, "וחוץ מזה, זו חובה מוסרית לתמוך במקומות שלא לוקחים יותר על הבחירה הטבעונית", צעקה לה הצמחונית בעודה מנסה להוציא את אפה ממארז הקלקר (חצי ק"ג, תודה ששאלתם). כל שנותר הוא לחכות ליום שבו לבטן הזו תהיה סיבה טובה להיפרד מהריבועים האלה ולהיות עגולה, כי הכי מעניין זה גלידה מלפפון חמוץ (אח, הטבעונית היא כזו פולנייה נהדרת!).

נוגסות בחסה, כת הסייטן. צילום: איליה מלניקוב
נוגסות בחסה, כת הסייטן. צילום: איליה מלניקוב

מבחן הסויה: לא לוקחים תוספת, ככה זה חברים.

מה עושים הקרניבורים: הולכים לאכול בשניצלייה הקרובה, אינעל אחותכם.

חוכמת הטופו: כשמתוק לה בפה היא רוצה עוד just saying#

ג'לה, הרואה 45 פינת בן גוריון 108 רמת גן, 7042800־074, ראשון־חמישי 12:00־21:30, שישי 10:30־15:30, שבת 19:30־22:00