בנות כת הסייטן מנסות את התפריט הצמחוני במזללה

בזמן שהצמחונית השתכשכה עם נטלי עטיה בבריכת "האח הגדול", מצאה הטבעונית חברה זללנית אחרת לנסות עמה את התפריט הטבעוני במסעדה של מאיר אדוני. הן אכלו בשביל שלוש

מזללה. צילום: יח"צ
מזללה. צילום: יח"צ

קורה שבת הזוג שלך מפתיעה אותך, חשבה לעצמה הטבעונית. לפעמים עושים את זה בארוחת בוקר למיטה, ולפעמים – בבריכה. מה רבה הייתה הפתעתה של הטבעונית כשגילתה שחברתה הצמחונית משתכשכת בבריכה עם טבעונית מחליפה, אבל אם כבר טבעונית מחליפה, שתהיה מינימום נטלי עטיה, ניחמה את עצמה. היא גם השלימה עם העובדה שבגלגול הזה דוגמנית היא כבר לא תהיה, והלכה לזלול כדי לחגוג החיים ולהתפלל שהצמחונית לא תודח מבית האח. היא מצאה לה חברה זללנית לא פחות, ויחד הלכו לבדוק את התפריט הטבעוני של השף מאיר אדוני, שיוצע עד סוף החודש (אל דאגה רתמוש, חלק מהמנות יישארו גם אחר כך).

הטבעונית ליקקה את הצלחת של מה שהיה סלט שורשים עם סלקים צבעוניים ולפתות צלויים בבצק, קרם סלק, קרמבל לתת, לדר קריספי של פטל אדום ועשבים חרדליים (היא לא בדיוק הבינה את כל המילים, אבל ידעה שנעים לה בפה, 77 ש"ח). היא המשיכה בהמבורגר פטריות וחלב שקדים (83 ש"ח) שגרם לה לפנטז על הצמחונית עושה תרגילי כושר ליד הבריכה. במקביל נשנשה גם תבשיל עגבניות בגריל עם חצילים קלויים, גרגירי חומוס, עלי סלק, במיה, כרוב ממולא מעושן ושמן עמבה (79 ש"ח). הטבעונית נגסה גם בקינוח קרפצ'יו אננס, פנקוטת חלב קוקוס עם מנגו, קוקוס, סורבה פינה קולדה, טוויל אורז וכוסברה. זה היה טוב, אבל הן גמרו מהר, כי בכל זאת בבית חיכה להן ערוץ 26.

מבחן הסויה: לא לוקחים תוספת, ככה אנחנו אוהבות אתכם.

חוכמת הטופו: הילדה שרוצה חיבוק ואהבה נמצאת בתוך כל אחת מאיתנו, והיא בעצם טבעונית.

מה עושים הקרניבורים: מפתיעים את עצמם והולכים עם הלב.

למסעדת מזללה