מי הזיז את המוצרלה שלי? הפיצות הבשריות של גוסטוסו

פיצרייה חדשה ברמת החייל מציעה שלל תוספות בשריות האמורות להוות תחליף ראוי לגבינה המוכרת

Gustoso. צילום: חן דמרי
Gustoso. צילום: חן דמרי
5 בינואר 2015

שומרי כשרות שמייחלים לרגע שבו ימירו את הגבינה שעל הפיצה בבשר, בטח יראו בפתיחה של גוסטוסו את ימות המשיח – שאר העולם לא יבין את ההתלהבות. גוסטוסו היא פיצרייה חדשה (עם זיקה מטרידה מאוד לשמה של פיצה ותיקה בעיר) שהקונספט שלה הוא פיצה מהטאבון עמוסה בתוספות בשריות.

תמצאו שם פיצות כמו פיצה אסייתית מכוסה רצועות חזה עוף ברוטב סאטה עם עם צ'ילי, בוטנים כוסברה ובצל ירוק (59/39 ש"ח); פיצה לבנונית מעוטרת בשר טלה טחון, טאבולה, עשבי תיבול, טחינה וצנוברים (62/42 ש"ח); פיצה יוונית עם בשר עגל טחון, זיתי טאסוס, חצילי בלאדי קלוי, בצל ועלי רוקט (59/39 ש"ח) ופיצה ארגנטינאית עם טלה, צ'וריסוס ארגנטינאי, וצ'ימיצ'ורי (64/44 ש"ח).

לצמחונים מוצעים מספר פיצות, סלטים ופסטות ללא בשר. אם הקונספט של גוסטוסו מזכיר לכם לחמה בעג'ין זה בגלל שאחד השותפים במקום, אבי דבח, למד מסבתו – שנולדה בסוריה – להכין את המעדן, וככל ששיחק בבצק גדל לו התיאבון לפתח מנות מורכבות יותר. בשיתוף עם עדי רונן, שהיה סו־שף בשגב אקספרס ובסיטארה, הם הגו את הקונספט הקרניבורי.

למרות העיצוב החמים ורווי העץ גוסטוסו הוא לא מקום לצמחונים או לרכי לבב. השילוב בין בצק לבשר אמור בסופו של דבר להתחבר עם הלימונצ'לו הביתי המוגש במקום.

Gustoso, ראול ולנברג 24 רמת החייל, 6704010־03, ראשון־חמישי 12:00־24:30, מוצ"ש־24:30