לגעת בעושר: 10 פריטי יוקרה שאתם ממש, אבל ממש רוצים שיהיו לכם

ספל פורצלן של Hermes, מקל הליכה של אלכסנדר מקווין וכיסוי לאייפון של לואי ויטון. אלו הם 10 פריטי היוקרה שאתם באמת רוצים שיהיו שלכם

19 באפריל 2017

תוכן ממומן | Beluga

חליפה של טום פורד

חליפה של טום פורד. צילום: mrporter.com
חליפה של טום פורד. צילום: mrporter.com

חובב הטוקסידו הנצחי טום פורד מנפק מדי עונה חליפות שקשה להתחרות בהן (לא סתם הוא מלביש את ג׳יימס בונד). הבחירה שלנו – חליפה בצללית צרה, עשויה שילוב של צמר ומשי בגוון כחול נייבי. אלגנטית, עדכנית ולא חנוטה – כל מה שצריך כדי להראות קצת יותר ממיליון דולר.

2,770 פאונד ב־mrporter.com

מקל הליכה יוקרתי של אלכסנדר מקווין

מקל הליכה של אלכסנדר מקווין. צילום: מאתר פקטורי 54
מקל הליכה של אלכסנדר מקווין. צילום: מאתר פקטורי 54

לא רק לקשישים או נכים: מקל הליכה הוא אביזר אופנתי לכל דבר. זה התחיל מנוטוריוס ב.י.ג בניינטיז, המשיך עם קיד רוק בעשור הקודם והתבסס כטרנד בשנתיים האחרונות, בחסות סקוט דיסיק למשפחת קרדשיאן. בבית אלכסנדר מקווין מציעים פרשנות מהודרת במיוחד, בשילוב סימן ההיכר – גולגולת.

2,390 ש״ח, להשיג ברשת פקטורי 54

שעון קרטיה מסדרת Drive de Cartier

שעון קרטייה של פנדי. צילום: יח"צ
שעון קרטייה של פנדי. צילום: יח"צ

המותג קרטיה הוא מילה נרדפת ליוקרה, ובתוך שוק השעונים הרווי, מצליח להישאר קלאסיקה שאין לה תחליף. לאחרונה השיק המותג הצרפתי קולקציה חדשה לגברים, תחת השם Drive de Cartier, המיועדת לאניני טעם, כאלה שרגישים לדיוק הקפל בחולצה. תשומת לב לפרטים קטנים קנתה אותנו מאז ומתמיד.

החל מ־33,350 ש״ח ברשת פדני

וודקה בלוגה

וודקה בלוגה. צילום: יח"צ
וודקה בלוגה. צילום: יח"צ

חובבי האלכוהול המושבעים שגרונם רגיש לאיכות ידעו לזהות את קסמה של Beluga Gold Line, וודקה במהדורה מוגבלת מבית Beluga. מדובר בוודקה המיוצרת ברוסיה בתהליך ארוך ומתמשך המעניק לה טעם רך ומעודן. כל בקבוק בסדרה נחתם בפקק שעווה, ולכן מגיעים הבקבוקים עם פטיש ומברשת שהופכים את טקס שבירת החותם למסעיר לא פחות מתכולת הבקבוק.

450-350 ₪ לבקבוק של 700 מל׳, להשיג בחנויות האלכוהול הנבחרות

אוזניות של המותג Pryma

אוזניות Pryma. צילום: pryma.com
אוזניות Pryma. צילום: pryma.com

אזניות מעוצבות מסתמנות בשנה האחרונה כאחד השחקנים המשמעותיים בשוק האקססוריז-פינת-גאדג׳טים, ומצטרפות לרשימת הקלאסיקות שהופך כל אאוטפיט גנרי למוצלח. בהנחה שכבר יש ברשותכם נעליים טובות, תיק על זמני ושעון איכותי – כדאי להצטייד בואזניות של Pryma העשויות עור איטלקי בעבודת יד.

החל מ-499 ש״ח, להשיג ב־pryma.com

מארז של 10 סיגרים מסוג Cohiba Bahika 56

מארז סיגרים Cohiba Bahika. צילום: מתוך Smoker.co.il
מארז סיגרים Cohiba Bahika. צילום: מתוך Smoker.co.il

עד שנות השמונים, היה מותג הסיגרים קוהיבה, שהוקם עבור פידל קסטרו, סודי ושירת את השליט בלבד. מאז 1982 הוא נגיש לקהל הרחב, או לפחות למי שיכול להרשות לעצמו סיגר במאות שקלים. האריה הבלתי מעורער של עולם העישון הוא סמל ליוקרה ומאגד סביבו מועדוני לקוחות אקסקלוסיביים.

4,090 ש"ח, להשיג ב־ smoker.co.il

מארז פרלינים של נויהאוס בייצור בלעדי

מארז פרלינים של נויהאוס. צילום: יח"צ
מארז פרלינים של נויהאוס. צילום: יח"צ

חוץ מתכשיטים לאלפיון העליון שנמכרים בכל העולם, מייצרת חברת נויהאוס גם שוקולד יוקרתי, המוצע בחללי המכירה כטעימה או לקניה הביתה. המעצב גיל נויהאוס הוא נצר למשפחת יצרני שוקולד, ולדבריו מדובר במוצר משלים ומפנק, כי מה יותר טוב משילוב של בלינג וסוכר?

1,200 ₪, להשיג בחנויות נויהאוס

ספל פורצלן של Hermes

ספל פורצלן של Hermes. צילום: יח"צ
ספל פורצלן של Hermes. צילום: יח"צ

את החנות של Hermes ברחוב סן הונורה בפריז פוקד לא רק מי שמעוניין להתחדש בפריטי אופנה, אלא גם כאלה שעוצרים לשתות כוס קפה מהבילה, להביט על הרחוב ולספוג אווירת יוקרה. כוסות הפורצלן, המדמות פסיפס בגווני כתום וזהב איקוניים, ניתנות לרכישה – ויהפכו כל בוקר ביתי ללאקשרי פריזאי.

195 דולר בחנויות Hermes

כיסוי לאייפון של לואי ויטון

כיסוי לאייפון של לואי ויטון. צילום: יח"צ
כיסוי לאייפון של לואי ויטון. צילום: יח"צ

לא רק משקפי שמש, נעליים או שעון – גם קאבר איכותי לאייפון הוא פרט קטן שעושה הבדל גדול. כיסויי האייפון של לואי ויטון, עשויים עור וממותגים בלוגו האייקוני, ישדרגו כל רגע של שיחת טלפון או בהיה בפיד האינסטגרם.

4,500 ש"ח, להשיג בחנות המותג בקניון רמת אביב

בושם אוסייטו של המותג מיקלף לבוטיק אינדיבידואל קבינט דה פרפיום

בושם אוסייטו של מיקלף לבוטיק אינדיבידואל. צילום: יח"צ
בושם אוסייטו של מיקלף לבוטיק אינדיבידואל. צילום: יח"צ

כמו בגדי קוטור תפורים היטב, גם בושם איכותי באמת הוא כזה שמיוצר בשיטות מסורתיות, לאט, עם המון מחשבה. מיקלף, שמקורו בחבל גראס הצרפתי, הוא אחד ממותגי הבישום האיכותיים בעולם, ואהוב על ידי יודעי הח״ן שיודעים איפה למצוא אותו.

1,065 ש״ח, להשיג בבוטיק אינדיבידואל קבינט דה פרפיום, שבזי 40, תל אביב