פעם שנייה פיצה: מסעדת אלורה פותחת סניף בשדרות בן גוריון

המסעדה האיטלקית אלורה משדרות רוטשילד פותחת סניף שני בשדרות בן גוריון

אלורה החדשה. צילום: בן קלמר
אלורה החדשה. צילום: בן קלמר
20 בינואר 2015

האיטלקייה אלורה יודעת בדיוק איך אתם אוהבים את הניוקי ערמונים שלכם. ולמה? כי זאת המנה הכי נמכרת במסעדה החמימה בשדרות רוטשילד, לצד ניוקי ריקוטה וכמהין וסלט קפרזה. אלורה גם יודעת שבכל הנוגע לגלידה, גיוון הוא שם המשחק, ולכן בגלידרייה אלורה ברחוב מרמורק מתחלפים הטעמים בתכיפות גבוהה. כנראה מתוך רצון להפיץ את הבשורה הקולינרית שלהם לעוד שכונות בעיר, השבוע יפתחו השותפים – שגיא אלון, עידן צור ושחר קסטל – סניף חדש לאלורה בשדרות בן גוריון.

אלורה החדשה פונה לשדרה ונהנית מאחת החצרות הכי מרווחות בעיר. למסעדה יש גם שתי מרפסות – באחת ישיבה על כיסאות גבוהים אל מעקה־בר בזווית אסטרטגית אל השדרה, ומרפסת פנימית. נוסף על כך יש בסניף החדש חדר פנימי אינטימי יותר.

הדירה התל אביבית הענקית, שלתוכה נוצקה אלורה החדשה, הופשטה מחלק מהטיח ונחשפו בה הלבנים, ובשירותים הודבקו לה טפטים ענוגים עם רישומים רומנטיים קטנים. התפריט דומה מאוד לתפריט ברוטשילד, ויש בו שלל פיצות הנשלפות מתנור לבנים – מרגריטה, בלקנית, חזה אווז וביצה, קרפצ'יו שייטל ועוד (48־58 ש"ח); פסטות – מפסטה פומודורו קלאסית ועד פטוצ'יני פירות ים (47־72 ש"ח) וריזוטו פטריות יער או פולו (64 ש"ח). בתפריט הקינוחים יש טירמיסו, סופלה שוקולד, קרם ברולה וגלידה שמיוצרת במקום (32־36 ש"ח).

ולסיום סקופ: בעוד כשלושה חדשים יפתחו השותפים מסעדה נוספת בהוד השרון, אבל זה כבר סיפור אחר.

אלורה, שד' בן גוריון 39, 5665655־03, כל יום 12:00־24:00