שמח: אפליקציה חדשה ממפה את מבצעי ההאפי האוור המשתלמים בעיר

מהיום לא צריך להמר על הבירה של הערב: אפליקציית Happy TLV תגלה לכם בדיוק איפה משתלם וכדאי לבלות את השעה השמחה

בירה וגבינות (צילום: shutterstock)
בירה וגבינות (צילום: shutterstock)
11 בפברואר 2019

כשכוס יין או קוקטייל נושקים ל־50 ש"ח ולפעמים אפילו יותר, ערב שתייה יכול להיות תענוג יקר. אפליקציית Happy TLV מרכזת בצורה גרפית ונגישה מידע שעד עכשיו נאלצתם לקושש ברשתות החברתיות או בכתבות שלנו. "חזרתי לעיר לפני שנתיים אחרי שהות בארצות הברית, ועם יוקר המחיה דבר כזה נראה לי רלוונטי. כמעט בכל בר יש הפי אוור אבל מאוד לא נוח למצוא את הדילים. זהו גם שירות עבור הקהילה שאני חי בה", אומר רוי הרמן, איש הייטק שמגדיר את עצמו כבונה אפליקציות סדרתי.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
קבלו את הטיקי בר התל אביבי הראשון
שוק הכרמל מתחדש בכמה מסעדות מסקרנות
שוק אוכל עולם: הדוכנים שאסור לפספס

האפליקציה מקיפה כ־200 ברים והיא פועלת בשני מישורים: רשימה שמציפה דילים, ומפה שאפשר להגדיל וליירט בה הצעות באזור ספציפי. סמנים בצבעים שונים מייצגים הפי אוור, שהם הרוב, וגם בראנצ'ים, עסקיות ולייט נייט. בלחיצה על הסמן נפתח מסך עם קישור לעמוד הפייסבוק או לאתר של הבר, לחצן להתקשרות, מידע על הדיל – ימים ושעות ופירוט ההנחה, מפה שמתחברת לגוגל מאפס ודירוג עד 5 כוכבים. פילטרים מאפשרים למקד את החיפוש באוכל, שתייה או גם וגם, ימים, מרחק מהיעד ודברים שקורים ממש עכשיו.

חייבים בירה אחרי העבודה? לא בכל מחיר. צילום: shutterstock
חייבים בירה אחרי העבודה? לא בכל מחיר. צילום: shutterstock

גרסה ראשונה נבנתה לאייפון, אבל הפוש הרציני הגיע כשהושקה גרסת אנדרואיד. עד היום נרשמו כ־4,000 משתמשים והם גם מזינים חוות דעת. בעלי ברים ששמעו על האפליקציה יוצרים קשר עם הרמן, מעדכנים ומתעדכנים בנתוני אנליטיקס. בימים הקרובים יתווסף פיצ'ר מבצעי בזק שיאפשר למקומות לפרסם דיל זמני להגברת התפוסה לא בהכרח בשעות ההפי אוור, בימי גשם למשל. בהמשך יעודכנו בזמן אמת דילים שקשורים לימים מיוחדים כמו פורים, בחירות, אירוויזיון ואירועי אלכוהול.

HappyTLV להורדה באייפון ובאנדרואיד