תגידו שלום לבקבוק: היין שמגיע ב־3 ליטרים של ואקום

ב־B-Box, היין החדש של יקב בנימינה, אין שום דבר מיוחד. ובכן, חוץ מהעובדה שהוא מגיע ב־3 ליטרים של ואקום ששומר על הטריות שלו לנצח נצחים. לחיי המדינה המתוקנת שבדרך

יין B-Box של יקב בנימינה
יין B-Box של יקב בנימינה

במדינה מתוקנת הכתבה הזאת לא היתה אמורה בכלל להיכתב. מי שכותב על יין אמור לכתוב ולספר על יינות מיוחדים, יוצאי דופן באיכותם. ביין הזה – שאנחנו כותבים עליו כעת – אין שום דבר מיוחד. יין, סתם יין. לא שזה רע, להפך. הרוב המוחלט של היינות בעולם הם סתם יינות, וזה בסדר. וסתם אנשים שותים אותם, כשהם אוכלים טוסט וסלט בערב, או כשמזמינים פיצה. אבל אנחנו לא מדינה נורמלית ולא ממש אימצנו את תרבות השתייה היומיומית. וגם היקבים המקומיים לא ממש עזרו לעודד את הצריכה. ולכן אנחנו כותבים על היין הזה – שאין בו שום דבר מיוחד, לטוב ולרע. יין אדום פשוט (ענבי שיראז), לא מעיק, לא מורכב. אבל המעטפת, הו המעטפת!

פיתרון לשתיינים כבדים וקלים כאחד. יין B-Box של יקב בנימינה
פיתרון לשתיינים כבדים וקלים כאחד. יין B-Box של יקב בנימינה

ביקב בנימינה הרימו את הכפפה ויצאו עם B-Box, יין הנמכר בקרטון של שלושה ליטרים. בתוך הקרטון שקית אלומיניום העובדת על עיקרון של ואקום, כך שלמעשה אפשר לשתות את היין במשך שלושה שבועות בקלות. המחיר נגיש ומזמין, והעובדה שלא צריך לפתוח כל פעם בקבוק היא יתרון אדיר. פשוט מקרבים את הכוס לקרטון ומוזגים מהפיה הנשלפת. היו כאן כבר ניסיונות בעבר למכור יין בצורה הזאת, והמגמה מבורכת, אבל זו פעם ראשונה שכל הסיפור הזה עטוף בסקסיות נונשלנטית ויימכר על מדפים בסופר. לחיי המדינה המתוקנת שבדרך.

B-Box, יקב בנימינה, 99 ש״ח לשלושה ליטרים