ג'לטו במקום פרחים: ברשת לג'נדה מתכוננים לחגים

זה התחיל כרעיון משוגע בטיול שאחרי הצבא והמשיך לרשת גלידריות שעושה לנו חשק ללקק את האצבעות. מה מחכה לכם בלג'נדה לקראת החגים ומאיפה מגיעים להם הרעיונות? בדקנו

שנהיה לגביע! הג'לטו של לג'נדה. צילום: יח"צ
שנהיה לגביע! הג'לטו של לג'נדה. צילום: יח"צ
3 בספטמבר 2018

תוכן שיווקי 

רשת לג'נדה היא כבר מזמן מקום מפגש לאנשים שממש אוהבים גלידה או סובלים מהחום וצריכים הפסקה מרעננת וטעימה. מאחורי הרשת עומדים המקימים דודו מינה ואורי פינקלשטיין, שגדלו יחד ובטיול אחרי הצבא פשוט גילו שהם ממש אוהבים גלידה והחליטו להפוך את האהבה הזאת למקצוע שלהם. מכאן ואילך המטרה הייתה ברורה. מינה נסע ללמוד ולעבוד כסו שף בגלידרייה משפחתית מפורסמת באיטליה אצל השף מאסימו ויטלי (דור שלישי ליצרני ג'לטו), ורכש את סודות הגלידה האיטלקית האמיתית.

פאסט פורוורד לכמעט 18 שנים לאחר מכן. השניים מטפחים את רשת לג'נדה, שלה לא פחות מ־18 סניפים ברחבי הארץ. בתל אביב לרשת שלושה סניפים – אחד ברוטשילד, אחד סמוך לכיכר דיזנגוף המתחדשת ואחד בנמל יפו. הסניף האחרון עבר באחרונה מתיחת פנים רצינית בתוך מחסן 1 שבנמל וגורם לנו להתאהב מחדש בכל החוויה שנקראת גלידה איטלקית, או בשמה המקצועי – ג'לטו.

הגלידה והאגדה. צילום: יח"צ
הגלידה והאגדה. צילום: יח"צ

גם לאחר מימוש האהבה המשותפת לגלידה והקמת המקום נותרו מינה ופינקלשטיין נאמנים לרצון המקורי שלהם – להכין גלידה שאנשים אוהבים ולמקסם את ההנאה של הלקוחות שלהם. את הרעיונות לטעמי הגלידה הם מקבלים לפעמים מעובדים ומלקוחות, ולרוב בתערוכות וטעימות של ג'לטו ברחבי העולם. ההשראה והרעיונות הופכים לחומרי גלם ולאינספור ניסיונות (שהיינו משלמים כדי להיות חלק מהם), עד שמגיע התוצר הסופי המושלם.

מבחר הטעמים בלג'נדה אינו משאיר אף מרקם, אף אדם ואף חשק מאחור. החל בגלידות שמנת, דרך סורבה או גלידה ללא סוכר ועד גלידה טבעונית בעלת טעם מצוין ונאמן למקור. בגזרת הטעמים הטבעוניים קיימים טעמים מיוחדים כגון לוטוס וברולה בננות שעשו לעצמם מקום של כבוד ברשת. לימון מרנג מתוק חמצמץ בצד ג'לטו עוגת גזר עם חתיכות עוגה אפויה בפנים – אין רעיון שנצא מחוץ לתחום. הרצון לעשות לכם מתוק מגיע בלג'נדה גם בדמות הקרפ הביתי (קיים גם בגרסה טבעונית למהדרין) והופל הבלגי המצוינים שלהם.

גלידה מרנג לימון בלג'נדה. צילום: יח"צ
גלידה מרנג לימון בלג'נדה. צילום: יח"צ

לקראת תקופת החגים המתקרבת יוצאים ברשת במהדורה מוגבלת של מקפא יוגורט בטעם רימונים – היוגורט האהוב של לג'נדה בתוספת מיץ רימונים שנסחט במקום, עשיר בטעם ובאנטי אוקסידנטים. אנחנו חושבים שהשנה במקום פרחים אנחנו נלך על גלידה.

קינוח כדרך חיים. צילום: יח"צ
קינוח כדרך חיים. צילום: יח"צ

לג'נדה | דיזנגוף 96 תל אביב, 6529679־03 | שד' רוטשילד 45 תל אביב, 6048332־03 | הנמל 30, מחסן 1 נמל יפו, 7260647־03