כיס מלא בנחמה: הפיתות הכי טובות במשלוח

פיתה היא אוכל הרחוב האולטימטיבי אך מכיוון שאין רחוב כרגע נפנה לקבל את המנה החודשית-שבועית-יומית שלנו במשלוח. עשינו לכם קצת סדר עם רשימת הפיתות הכי טובות שיגיעו עד אליכם על קורקינט או טוסטוס, רק לא לשכוח מפיות

החיים שלנו פיתה. ג'סמינו. צילום: אנטולי מיכאלו
החיים שלנו פיתה. ג'סמינו. צילום: אנטולי מיכאלו
10 בינואר 2021

פיתה היא אמנם אוכל הרחוב האולטימטיבי, אבל אנחנו חיים בתקופה שבה אין כל כך רחוב. ומה עושים כשאין רחוב? ובכן, עושים משלוח של אוכל רחוב. במקרה זה: של פיתה. פיתה שלא בהכרח הגיעה מהרחוב, אבל בטוח רכבה על איזה טוסטוס או קורקינט עד הבית. הנה הפיתות הכי טובות שגם שורדות משלוח ומשביעות את נפשנו הרעבה כל כך. רק אל תשכחו מפית לניגוב הטחינה והעמבה.

מסיכה על הטחינה: 10 מנות הרחוב שהכי אהבנו השנה

לבן בפיתה | מזנון

אייל שני המציא מחדש את אוכל הרחוב והראה לנו שפיתה היא כבר מזמן לא נחלתן של השווארמה או הפלאפל בלבד. מנת הדגל של המזנון מורכבת מפיתה מצוינת, ממולאת כהלכתה בכרובית התינוקת המפורסמת בהיסטוריה, טחינה בכמות נדיבה, בצל ירוק, עגבניות וקצת חריף. כי יש דברים שהם קלאסיקה.

34 ש״ח, בוולט

לבן בפיתה. צילום: דן פרץ
לבן בפיתה. צילום: דן פרץ

שיפוד פרגית בפיתה | הפיתה של חינאווי

הפיתה של חינאווי היא מנה קלאסית עם כל התוספות הנחוצות. תמצאו בה עמבה משובחת, טחינה. כרוב לבן, בצל, עגבניות, פלפל חריף לחפצים ושיפוד פרגית חרוך היטב. הפיתה עוברת משלוח נהדר ונותרת טרייה, מנחמת ומשביעה בדיוק כמו שהבטיחו לנו.

33 ש״ח, בוולט

ניגובים ובשרים מחינאווי בפיתה (צילום: יח"צ וולט)
ניגובים ובשרים מחינאווי בפיתה (צילום: יח"צ וולט)

מעורב דגים בפיתה | קפה אירופה

בהזמנה של מנה זו  תקבלו שני חצאי פיתה משוחים בציזיקי לאבנה נהדר עם תועפות פטרוזיליה, מלפפונים ונענע, וכן מילוי נאה של מעורב דגים לבנים (מוסר, בר ים ולוקוס) שעשוי ללא חת. היא מראה לנו שפיתה יכולה להגיע במשלוח עם לא מעט קלאס וסביר שתרצו ממנה עוד ועוד.

59 ש״ח, בוולט

הפיתות השמנמנות של קפה אירופה. מתוך אינסטגרם
הפיתות השמנמנות של קפה אירופה. מתוך אינסטגרם

סביח | סביח 29

הסביח של אפי, מלך הסביח התל אביבי הבלתי מעורער שמאחוריו מנות הסביח נצחיות של פרישמן וטשרניחובסקי, חזר בגלגולו החדש בסביח 29 ששוכן בבר הפיקוק במרמורק. הוא מכין כל סביח כאילו מדובר ביצירת אמנות: במלאכת מחשבת אמיתית הוא מניח את החציל המטוגן, את הביצה הקשה, הירקות, הטחינה ושאר הרבים והטובים בתוך הפיתה ויוצר ביס שאין רבים כמותו. בהתחייבות

29 ש״ח, למשלוחים – 03-560-7000

סביח 29
סביח 29

טיקה עוף | טיקה פיקה

פיתות הטיקה מגיעות אלינו מבית היוצר של מסעדת טנדורי הוותיקה ובהחלט ניכר כי הן מפיחות בה ניחוח חדש ומסקרן. המבקר שלנו התרשם מהם מאוד ואנחנו נסכים ונמליץ על פיתת הטיקה עוף שממולאת בנתחי עוף עסיסיים, טחינה, ירקות טריים, רוטב מעט פיקנטי וצ׳אטני נענע וכוסברה רענן וערב לחיך.

40 ש״ח, בוולט

לא לא, זה לא פלאפל. טיקה פיקה (צילום: אסף קרלה)
לא לא, זה לא פלאפל. טיקה פיקה (צילום: אסף קרלה)

מעורב יפואי בפיתה | זלמניקו

בזלמניקו לא חוסכים וגם לא יחסכו עליכם, וטוב שכך. פיתת המעורב היפואי כוללת לא פחות מלבבות, כבדים, שקדי טלה, שומן כבש וסלטים טריים לבחירה. כל אלה מתערבבים לכדי פיתה מכובדת שמעלה על נס את המעורב הקלאסי ויוצרת חוויית זלילה מספקת באמת שעוברת היטב גם במשלוח.

36 ש״ח, בוולט

בשר בפיתה כמו שיפו אוהבת. זלמניקו (צילום: שלומי יוסף)
בשר בפיתה כמו שיפו אוהבת. זלמניקו (צילום: שלומי יוסף)

לביבות ערוק בפיתה | שמחה וששון

שלא תחשבו שטבעונים לא יכולים להנות מחוויית זלילת פיתה מעודנת שכוללת נזילת טחינה ועמבה לכל עבר. הם יכולים בהחלט. בשמחה וששון, בית הפיתות המהודר, מצטיינים בפיתה עם לביבות תפוחי אדמה בנוסח עיראקי, בתוספת של טחינה, עמבה, ירקות צרובים על הגריל וסלט כוסברה, נענע, צנונית ובצל. ליקקנו את האצבעות, ליטרלי.

38 ש״ח, בוולט

שמחה וששון (צילום: גיא כהן)
שמחה וששון (צילום: גיא כהן)

פיצה מרגז | כרמל

בדוכן שחרט על דגלו את היכולת למלא פיתה בכל מה שתחשוק נפשכם, יש פיתה עם נקניקיות מרגז פיקנטיות ומרגשות שצלויות במידת מדיום ונותרות פריכות ונגיסות. לצד המרגז יכניסו לפיתה גם סומק, פטרוזיליה, כרוב, עשבי תיבול ועגבניות שרופות שמעניקות לכל ניחוח מעושן וחיוני עם מלא טחינה ועמבה, כמובן.

34 ש״ח, בוולט

פיתה כרמל (צילום: נמרוד סונדרס)
פיתה כרמל (צילום: נמרוד סונדרס)

פיתה סטייק אנד אגס | פיתה בסטה

מדובר בפיתה מופלאה שמיטיבי לשלב בין טעמי המזרח התיכון לאלה האמריקאים עם רצועות אנטריקוט דקיקות בגריל, ביצת עין כמובן וצ׳ימיצ׳ורי טרי. עוד נוספות לפיתה טחינה, עגבניות ובצל סגול. האנטריקוט עשוי נהדר, והשילוב עם הביצה מושחת ומהנה. נסכם ונבטיח שאחרי הפיתה הנהדרת הזו כבר לא תישארו רעבים.

45 ש״ח, בוולט

דוגמה יפה ומכובדה לאחת הפיתות של פיתה בסטה. מתוך אינסטגרם
דוגמה יפה ומכובדה לאחת הפיתות של פיתה בסטה. מתוך אינסטגרם

דונר תורכי | מוטפאק

במקור, מדובר במקום הקטן שעלה לגדולות בסלמה והגיש דונר (שווארמה) לפי מיטב המסורת הטורקית. בימים הנוכחים אז את עצמו הדוכן לשקית משלוחים וכעת פיתת הדונר כבש המפורסמת תגיע גם למפתן ביתכם. בשר כבש מתובל וריחני, תוספות של ירקות וחריף לבחירתכם.

30 ש״ח, למשלוחים: 054-9072666