אחרי שש שנים: החלוצים 3 נסגרת

אחרי אחוזת בית 3 וגריג - גם מסעדת האינדי האהובה החלוצים 3 תיסגר. "ב-10.3 המסעדה שלי ושל נעמה תסגור בפעם האחרונה את הדלתות. שש שנים אינטנסיביות ואנחנו צריכים פסק זמן", כתב איתן ונונו, השף והבעלים. שלום לך פולנטת תירס מופלאה. נתגעגע

פסטה בחלוצים 3. צילום: רן בירן
פסטה בחלוצים 3. צילום: רן בירן
22 בפברואר 2018

הפוסט הבא הפתיע והעציב את כולנו. "ב-10.3.18 המסעדה שלי ושל נעמה תסגור בפעם האחרונה את הדלתות. 6 שנים אינטנסיביות ואנחנו צריכים פסק זמן", כתב איתן ונונו, השף והבעלים של החלוצים 3 בחשבון הפייסבוק שלו. "תודה לספקים שדאגו להביא לי את הסחורה הטובה ביותר. תודה לכל הלקוחות שלנו. התרגשנו עמכם ובשבילכם. תודה מקרב לב לכל מי שעבד איתנו לאורך השנים ולאלה שעובדים כעת. בזכותכם חייתי ונשמתי את החלום. שבועיים וחצי לסוף, אני עצוב ושמח ביחד. החלוצים היה בית בשבילי. אי של שפיות בתוך הכאוס המשתולל. תודה ונתראה".

החלוץ איתן ונונו, החלוצים 3. צילום: יולי גורודינסקי
החלוץ איתן ונונו, החלוצים 3. צילום: יולי גורודינסקי

עוד כתבות שיעניינו אותך:

מתכוני הפסטה האלוהית של החלוצים 3

איך הפכה ישראל למעצמת בלו נאן?

20 המסעדות הכי טובות בתל אביב

ונונו, יחד עם נעמה שטרנליכט, בנה את הביסטרו הכי צנוע, מינימליסטי, רומנטי, שקט, אישי ומדויק עד כאב בעיר – מקום שהתחמק מהמושג "טרנד". תפריט היין במקום, כמו גם תפריט האוכל, קצר וקומפקטי והוא כולל כמה מנות איקוניות שמלוות את המסעדה מיום פתיחתה: ברוסקטת עגבניות ופרמזן, חלת חזיר, פולנטת תירס, קרפ סוזט ומוס שוקולד מענג של נעמה.

גספצ'ו עשבי תיבול, החלוצים 3. צילום: איתן ונונו
גספצ'ו עשבי תיבול, החלוצים 3. צילום: איתן ונונו

לאחרונה סגרו כמה מסעדות אינדי את דלתותיהן ובהן גריג ואחוזת בית 3 – ואפילו אורנה ואלה סוגרות בסוף מרץ אחרי 25 שנה. נראה שסגירת החלוצים 3 מסמנת סוף עידן בניסיון ליצור ביסטרו קטן, אינטימי ואלטרנטיבי, המתעקש להשקיע פחות במבנה ובעיצוב ולהקדיש את כל תשומת הלב והריכוז באוכל עצמו. איתן ונעמה, אנחנו מקווים שבאמת נתראה בקרוב.

נתגעגע, חלת חזיר בחלוצים 3. צילום: יח"צ
נתגעגע, חלת חזיר בחלוצים 3. צילום: יח"צ

לחלוצים 3